“Romantisch restaurant en vriendelijke service”
Beoordeling van L'histoire

L'histoire
Geclassificeerd als nr. 1 van 21 Restaurants in Boechout
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
30 mei 2018 beoordeeld

Leuke setting, verzorgde tafels & attente obers !
de gerechten waren verzorgd, en zelfs iets té groot. Lekker hapje vooraf, en heerlijk brood.
Prima ervaring.

2 mei 2018 beoordeeld

Grote en goede parking, bij mooi weer een mooi terras ,
Vriendelijke bediening, lekkere eten met goede smaak.

22 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Algemene inkleding : netjes voor zijn prijsklasse
Kaart : beperkte kaart. Maar liever zo.
Voorgerecht : heel lekkere garnaalkroketjes
Hoofdgerecht: onder de door her voorgerecht gewekte verwachtingen
Nagerecht : gelukkig weer ok

Samengevat : behalve het hoofdgerecht best wel ok. Goeie en vriendelijke bediening.
Jammer dat zonder btw-bonnetje zijn moeten vertrekken omdat we na herhaaldelijk vragen er wel genoeg op gewacht hadden...

22 april 2018 beoordeeld

Met een fietstocht gaan eten bij L'istoire, Mooie restaurant met grote parking. De ontvangst was vriendelijk en we mochten onze tafel kiezen op het terras. Maar bij de bediening liep veel in het honderd,
niet tegenstaande, dat wij daar eerst waren,lang moeten wachten op aperitief. Het eten asperges op zijn vlaams was weinig gekruid , mijn
vrouw had asperges met zalm en mousselinesaus ,weinig gekruid
en flauwe mousselinesaus. Ook geen boter aan tafel wel brood.
Mijn vrouw haar aperitief met gin was lekker maar mijn dessert wijn
was niet bijzonder. Dit zou een topper kunnen zijn maar dan wel met een betere kok en attenter personeel.

29 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gewoon goed,lekker en nog betaalbaar . De tarbot was top en de rog ook . Hebben al terug besteld .. het is ook een warme prachtige zaak en mooie ligging .. heel toffe prof garçons !!! Tot binnenkortp

Reizigers die L'histoire bekeken, bekeken ook

In L'histoire geweest? Deel je ervaringen!