“Netjes”

Geclassificeerd als nr. 1 van 21 Restaurants in Boechout
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
22 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Algemene inkleding : netjes voor zijn prijsklasse
Kaart : beperkte kaart. Maar liever zo.
Voorgerecht : heel lekkere garnaalkroketjes
Hoofdgerecht: onder de door her voorgerecht gewekte verwachtingen
Nagerecht : gelukkig weer ok

Samengevat : behalve het hoofdgerecht best wel ok. Goeie en vriendelijke bediening.
Jammer dat zonder btw-bonnetje zijn moeten vertrekken omdat we na herhaaldelijk vragen er wel genoeg op gewacht hadden...

Datum van bezoek: april 2018

22 april 2018 beoordeeld

Met een fietstocht gaan eten bij L'istoire, Mooie restaurant met grote parking. De ontvangst was vriendelijk en we mochten onze tafel kiezen op het terras. Maar bij de bediening liep veel in het honderd,
niet tegenstaande, dat wij daar eerst waren,lang moeten wachten op aperitief. Het eten asperges op zijn vlaams was weinig gekruid , mijn
vrouw had asperges met zalm en mousselinesaus ,weinig gekruid
en flauwe mousselinesaus. Ook geen boter aan tafel wel brood.
Mijn vrouw haar aperitief met gin was lekker maar mijn dessert wijn
was niet bijzonder. Dit zou een topper kunnen zijn maar dan wel met een betere kok en attenter personeel.

Datum van bezoek: april 2018
29 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gewoon goed,lekker en nog betaalbaar . De tarbot was top en de rog ook . Hebben al terug besteld .. het is ook een warme prachtige zaak en mooie ligging .. heel toffe prof garçons !!! Tot binnenkortp

Datum van bezoek: maart 2018
14 maart 2018 beoordeeld

Is een restaurant dat ik zeker kan aanbevelen. De bediening was super en er werd direct op onze vragen positief gereageerd en steeds met een glimlach. Ik heb de lunch menu gegeten, mijn vriendin de maandmenu. De smaken waren zeer goed en de versheid van de gebruikte producten kwam onmiddellijk naar voor. Ik zou zeggen doe zeker zo verder en met ons hebben ze twee nieuwe klanten bij.

Datum van bezoek: maart 2018
14 januari 2018 beoordeeld

Zoals de vorige beoordeling was het ook nu weer allemaal dik in orde.
Heel lekker eten, nette zaak en een heel vriendelijke bediening die oog heeft voor elk detail.
Vb. Mijn vork was op de grond gevallen. Ik raap deze op en plots stond er iemand van de bediening bij mij met de vraag naar mijn gevallen vork.
Prompt kreeg ik een ander, proper vork want het mijne had op de grond gelegen en daar moest ik volgens de ober niet verder mee eten.

Datum van bezoek: januari 2018

Reizigers die L'histoire bekeken, bekeken ook

In L'histoire geweest? Deel je ervaringen!