“Subliem”

Geclassificeerd als nr. 1 van 20 Restaurants in Boechout
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
29 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gewoon goed,lekker en nog betaalbaar . De tarbot was top en de rog ook . Hebben al terug besteld .. het is ook een warme prachtige zaak en mooie ligging .. heel toffe prof garçons !!! Tot binnenkortp

14 maart 2018 beoordeeld

Is een restaurant dat ik zeker kan aanbevelen. De bediening was super en er werd direct op onze vragen positief gereageerd en steeds met een glimlach. Ik heb de lunch menu gegeten, mijn vriendin de maandmenu. De smaken waren zeer goed en de versheid van de gebruikte producten kwam onmiddellijk naar voor. Ik zou zeggen doe zeker zo verder en met ons hebben ze twee nieuwe klanten bij.

14 januari 2018 beoordeeld

Zoals de vorige beoordeling was het ook nu weer allemaal dik in orde.
Heel lekker eten, nette zaak en een heel vriendelijke bediening die oog heeft voor elk detail.
Vb. Mijn vork was op de grond gevallen. Ik raap deze op en plots stond er iemand van de bediening bij mij met de vraag naar mijn gevallen vork.
Prompt kreeg ik een ander, proper vork want het mijne had op de grond gelegen en daar moest ik volgens de ober niet verder mee eten.

8 januari 2018 beoordeeld

We waren hier al eens geweest en vonden het een goed idee om met mijn ouders terug te komen. Bleek een uitstekend idee te zijn. Heel lekkere klassiek Franse gerechten. De bediening is vanaf het begin top. Zeer joviale jonge master die zich dadelijk over iedereen inclusief ons zoontje ontfermt. En zo is heel de bediening. Aangenaam, correct en joviaal zonder overbodige franjes. Dadelijk een aparte kinderkaart en aandacht voor onze jongste. Enige nadeel is het enorme lawaai. De zaal is de vroegere living van een huis waardoor alle gesprekken enorm weerkaatst worden. Eventueel wat doeken aan de muur zouden dit kunnen verhelpen. Bij volle bezetting is een gesprek redelijk moeilijk.

3 januari 2018 beoordeeld

Mooie locatie, vriendelijke bediening, lekkere gerechten maken een perfect avondje uit met onze beste vrienden.

Reizigers die L'histoire bekeken, bekeken ook

In L'histoire geweest? Deel je ervaringen!