De ontvangst liep wat chaotisch, eerst enkele keren moeten aanbellen, daarna kwamen de gastheer en gastvrouw aangereden, maar nog moesten we zelf informeren hoe en wat. We probeerden ze ook ondertussen te contacteren per telefoon, maar telkens het antwoordapparaat.
We hadden dag zelf geboekt, dus werden blijkbaar niet echt verwacht. Uiteindelijk begrijpelijk dat het niet continu gecheckt wordt, maar toch niet echt een welkomstgevoel.
Kamer zelf was erg mooi, maar had gedacht dat het in het huis zelf was dat wij zouden logeren, er werd niet gerept op de website waar wij boekten dat het om een apart gebouw in de tuin was. Al bij al niet zo belangrijk gezien we slechts een slaapplaats zochten.
Enorm mooie badkamer, maar ik hou niet van een "open" badkamer. Ik voel mij net iets comfortabeler als ik aan het toilet een deur heb en die ontbreekt.
Er was geen shampoo (wel badschuim) aanwezig, maar zodra wij informeerden kregen we shampoo in een flacon.
Propere indruk, maar toch nog wat spinnenwebben aanwezig (hoge plafonds Ʃn achter bad).
Hoewel de persoon die zich met ons ontbijt bezighield probeerde stil te zijn, hoorden we toch elk geluidje. We konden de gesprekken van onze buren ook bijna volgen. Ik denk dat dat wel storend kan zijn als je de verkeerde buren treft. Wij hebben er wel geen last van gehad.
Ontbijt stond stipt klaar en was lekker, maar ook hier waren de verwachtingen wat hoger. Keuze op vlak van beleg was wat klein (kaas, salami, confituur, smeerkaas). Eitjes waren er, maar moest je zelf klaarmaken (en slechts ƩƩn manier dus).
Misschien iets te veel naar "Met vier in bed gekeken" en dan vergelijken op vlak van prijzen/kwaliteit. Om die reden lagen onze verwachtingen toch hoger.
Bij het uitchecken ook diverse keren moeten aanbellen, kloppen, (10 minuten) enz voor er iemand kwam openen en dan werd er nog 10 euro te veel aangerekend en zodra wij bij de gastvrouw informeerden, moesten we zelf vertellen welke kamer we hadden gehad en toen werd de juiste prijs aangerekend. Van een B&B verwacht je toch net een iets persoonlijkere aanpak, een welkomstgevoel, ... dat was hier wel minder.