“Wat een ontdekking, echte topper”
Beoordeling van Restaurant Le Noble

Restaurant Le Noble
Geclassificeerd als nr. 1 van 14 Restaurants in De Pinte
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Heel vriendelijke ontvangst in een mooi en rustgevend decor. Zeer lekkere lunch met verfrissende smaken What a surprise. Vlotte bediening! Een echte aanrader , hier komen we zeker terug.

Datum van bezoek: september 2019

4 september 2019 beoordeeld

Vakantieperiode, mooi weer, op terasje kunnen genieten van de buss lunch. Was zeer lekker en verfijnd. Chef en ober stelden ook alles in het werk om de overlast door bijen op te lossen. Goeie service.

Datum van bezoek: juli 2019
8 augustus 2019 beoordeeld

Vriendelijk ontvangst met een mooie professionele uitleg over de aperitieven.
We namen het 4 gangen menu. De porties zijn inderdaad zeer klein. Het eerste gerechtje was ook niet echt een hoogvlieger. Maar de volgende 3 gerechten waren van een zeer hoog niveau. We namen het menu met aangepaste wijnen. Deze wijnen werden iedere keer goed voorgesteld. Maar inderdaad mss ook wat karig uitgeschonken. Maar we hebben zeer lekker gegeten en uiteindelijk ga je niet met honger van tafel. Is wel de iets hogere prijsklasse. We komen in ieder geval nog eens terug.
We bleven na het eten nog iets langer zitten. In plaats van ons buiten te kijken offreerde de chef ons nog een glaasje. Dat maak je ook niet overal mee.

Datum van bezoek: augustus 2019
4 augustus 2019 beoordeeld

Vond het alweer een heel lekker & geslaagd samenzijn!! Super lekkere samenstelling en aangenaam en rustig kader & bediening.
Iedereen ziet en smaakt op zijn of haar bord dat er heel veel tijd & energie in gekropen is.
Echt een aanrader!!

Datum van bezoek: augustus 2019
8 juli 2019 beoordeeld

Aperitief en koffie in de buitenlounge. Super gezellig. En topklasse menu.
Alle lof voor Hicham van mijn genodigden.
Originele presentatie van de gerechten. Hier kom ik regelmatig.

Datum van bezoek: juli 2019
1  Bedank 9.800.109

Reizigers die Restaurant Le Noble bekeken, bekeken ook

De Pinte, Oost-Vlaanderen

Lovendegem, Oost-Vlaanderen
Sint-Martens-Latem, Oost-Vlaanderen

Sint-Martens-Latem, Oost-Vlaanderen
Gent, Oost-Vlaanderen

In Restaurant Le Noble geweest? Deel je ervaringen!