“Wat een heerlijke, geweldige, gezellige woning !!!”
andere reiziger heeft deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Schrijf een beoordeling

Reizigersbeoordelingen

Amélie V
1 beoordeling
“Wat een heerlijke, geweldige, gezellige woning !!!”
Beoordeeld op 3 november 2017 voor een verblijf in oktober 2017

Wat een fantastisch gezellig huis. Alles is voorzien, de bedden waren heel keurig opgemaakt, handdoeken in beide badkamers, prachtige badkamers (met regendouche) , en kraaknet. Wij hadden ook het ontbijt bijbesteld, elke dag kregen we een ander, vers fruit, lekker beleg, heerlijke yoghurt, vers fruitsap, zelf flensjes,..... En met "puber" kinderen was de WIFI schitterend!! Tijdens de koude avonden was de haard (hout ligt klaar) dan ook super gezellig. En de kaarsjes maakten het super, super, romantisch. Wat een heerlijk vakantiehuis is dit!!!!! En een geweldig aardige, sympathieke eigenaar ! Ons zie je hier zeker terug!!!

Je leeftijdgroep 35-49
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren