De Boomgaard
Travelocity
  • Inclusief ontbijt
Station Hotel(Aalst)(Heel veel waar voor je geld!)
Priceline
Priceline
  • Gratis parkeren
Astoria Hotel Gent(Gent)(Heel veel waar voor je geld!)
Adoma(Gent)
29 november 2016 beoordeeld

Kamers ogen inderdaad mooi en ruim. Netheid verdient geen 10/10, maar is zeker ook niet slecht. Een vuil oorstokje in het vuilbakje, een groot spinnenweb in de hoek van de kamer, loszittende tegels in de badkamer. Wat wel een héél groot pluspunt is, is dat de je de kamer volledig kan verduisteren. Mensen zoals ik, die niet kunnen slapen als het niet volledig donker is, hebben hier de perfecte B&B gevonden! Qua slapen, ondanks de kleine minpuntjes op netheid, komen we hier misschien wel nog eens terug.
Het restaurant echter laat wat te wensen over. Ouderwets, ongezellig. Als je naar het toilet wil, moet de eigenaar het licht eerst aansteken in de kast. Ook het ontbijt vond ik wat magertjes. Zeker voor 12€.
Slecht was het totaalplaatje niet, absoluut niet, maar prijs/kwaliteit hebben we al andere zaken bezocht rond dezelfde prijsklasse, die het meer waard waren. Toch zou ik niet durven zeggen dat we hier niet meer zouden komen. Want er zijn nog steeds meer goede dan slechte punten te melden over deze B&B.

• Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
11 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

B&B geboekt om dezelfde avond naar een feest te gaan. Vroeg aangekomen en nog een glas gedronken in de mooie tuin.
Genoten van de stilte en de rust
Zeer verzorgde en mooie kamer.
's Anderdaags een stevig ontbijt met een eitje en lekkere koffie, klaar om terug naar huis te keren.

Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
20 juli 2015 beoordeeld

Mooie B&B uitgebaat door een rustige persoon, past perfect in de groene en zeer stille omgeving.
Mooie en nette kamers.
Een aanrader is het fiets arrangement die je kan boeken en waarbij je het s'avond een lekkere 4 gangen diner kan nuttigen met heerlijke wijnen.

Kamertip: het fietsarrangement die je kan boeken en waarbij je het s'avond een lekkere 4 gangen diner kan nuttigen met heerlijke wijnen.
  • Verbleef: juli 2015, reisde met vrienden
12 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Met vrienden twee nachten verbleven in deze mooie B&B locatie. De ontvangst was gastvrij. De gastheer is een attente man die we twee keer hebben ontmoet bij het ontbijt. Een man met oog voor detail want toen hij had gezien dat we een fles aangebroken Port op de kamer hadden staan stonden daar de volgende dag 4 portglaasjes bij. Bij zo'n gastheer kom je niet snel iets tekort. Deze B&B heeft prima kamers. Heel schoon, vrij ruim met een heerlijke badkamer en dito douche. De bedden zijn perfect en de grote ramen zorgen voor de nodige frisse lucht. Complimenten ook voor het ontbijt. Heerlijke croissants, heerlijke koffie en een lekkere omelet. De prijs van het ontbijt is met 12 euro zeker niet laag. Maar eigenlijk is de prijs/kwaliteit prima. Kortom, een aanrader waar wij zeker nog eens terug gaan.

Verbleef: juli 2015, reisde met een partner
3 juli 2015 beoordeeld

We bleven hier 1 nacht zonder ontbijt. Een heel mooie kamer, op het eerste verdiep. Leuk interieur en propere badkamer. Op het eerste gezicht leek de kamer ook proper gepoetst, totdat we in een nachttafeltje een gebruikte stoffen servet/zakdoek vonden. De handdoeken in de badkamer waren heel hard en dus blijkbaar niet gewassen met een wasverzachter. Wel jammer, maar goed als scrub voor het lichaam - knipoog. De eetruimte/taverne zag er redelijk ouderwets uit. In ieder geval geen gezellige sfeer en totaal in contrast met de kamer. Het meest essentiële was uiteindelijk wel de kamer, het bed was goed en we hebben er heerlijk in geslapen.

• Verbleef: augustus 2014, reisde met een partner