Priceline
Agoda.com
Beoordeeld op 15 augustus 2021

Prima verblijf met heerlijk ontbijt in een rustige omgeving en een lieve gastvrouw Carine, die wat stressvol is. Carine is een zeer lieve gastvrouw die wat veel stress vertoont. Een massage relaxatie zou haar goed doen ;-) Een muggengaas aan de velux ramen op de kamers zou wonderen doen met een achterliggende vijvertje vol muggen in de zomer.

Kamertip: Breng een muggengaas mee en geef Carine een relaxatiemassage om haar te ontstressen ;-)
Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 22 juli 2018 via mobiele applicatie

mijn vrouw en ik hebben zeer genoten van de b&b polderlicht zeer hartig ontvangst door de gast vrouw zeer nette kamer voor mij was het bed zalig voor mijn vrouw ietsje minder omdat het een 2 delig bed is en zij graag teggen mij licht .mijn vrouw heeft dit ook gezecht en een tip gegeven en ze vond dit zeer nuttig .mooi ligging rustig gelegen 4-5 min van Blankenberge strand met de auto . En 15-20 met de fiets voor ons zeker een come back

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 20 juli 2018

Het verblijf was heel gezellig, het ontbijt aan een lange tafel was uitstekend, zelfs met een héérlijk pannenkoekje. Heel ruime mooie kamer, lekker bed.” De gastvrouw (Carine) is zeer gastvrij en behulpzaam, maar weet je ook discreet met rust te laten. We hebben gratis koffie, thee en fietsen ter beschikking gekregen en telkens de nodige informatie wanneer we wilden gaan fietsen. We volgden ook een workshop schilderen. Het totaalplaatje was absoluut in orde.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 2 juli 2018 via mobiele applicatie

Pure rust en een mooie ruime kamer en badkamer!

De B&B heeft een verzorgde tuin en de gasten mogen een gemeenschappelijke keuken gebruiken, met een nespressomachine voor een koffie tussendoor. Mijn vriendinnen en ik dronken op het gemak een glas cava aan de vijver met enkel het ontspannende geluid van de vogels op de achtergrond. De kamers en het sanitair waren verzorgd en het ontbijt was meer dan voldoende. We zaten lang aan tafel 's morgens en hadden een fijn gesprek met de gastvrouw. Ik zou hier zo weer boeken!

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 1 maart 2018

Huis en ligging zijn prachtig! Ideaal vertrekpunt voor fietstochtjes in de polders.
Enthousiasme van de eigenares is wat minder. B&B is niet haar ding maar neemt ze er bij om de facturen te betalen (en dat vertelt ze zelf).
Niettegenstaande we vooraf hadden aangegeven dat we vegetarisch eten slaagde ze er twee dagen op rij in om ons een bord met vlees en salami voor te schotelen :) Niet voor herhaling vatbaar dus.

Datum van verblijf: februari 2018
Carine D, Eigenaar van Polderlicht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 juni 2018

Mag ik jullie er op wijzen dat ik mijn gastenkamers nog steeds met enthousiasme verhuur.
Mijn excuses voor het bord vlees, dit hoort bij het complete plaatje..niemand is verplicht hiervan te eten.