“Een aanrader ”
Beoordeling van Narline

Narline
Geclassificeerd als nr. 1 van 7 Restaurants in Zuidwolde
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Super locatie met een fantastische keuken. Vriendelijk en attent zijn de medewerkers. Deels verwarmd terras.
Een aanrader. Echt genieten.

11 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten verrassende gerechten met lekkere wijnen. Sfeervolle ambiance. Echt een aanrader zeker met mooi weer als je in de schitterende tuin kunt dineren

Datum van bezoek: augustus 2021
Navigate55543434030, General Manager van Narline, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Bedankt voor de mooie recensie en wat fijn dat u buiten heeft kunnen genieten. Wij hopen u ook een volgende keer weer bij Narline te verwelkomen! Hartelijke groeten, Team Narline

11 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke gerechten, top medewerkers! Wat een fijne tuin! Het was weer de moeite waard!
Ook voor vegetariërs is er genoeg te kiezen.

Datum van bezoek: augustus 2021

Wat fijn om hier te lezen dat jullie hebben genoten bij Narline. Heel graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, Team Narline

8 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier met vrienden gegeten,de heren hadden het 5 gangen verrassingsmenu,de dames het 4 gangen verrassingsmenu,in de communicatie tussen bediening en keuken ging er iets fout,ook de dames kregen 5 gangen,deze extra gang hoefde overigens niet betaald te worden,netjes !
We hebben hier uitstekend gegeten,alles was prima van smaak en de bijbehorende wijnen waren een uitstekende keuze bij de desbetreffende gerechten,qua eten is het hier iets minder verfijnd dan bij een sterrenrestaurant maar daar is de prijs dan ook naar natuurlijk.
De bediening aan onze tafel was erg aardig en vlot wat zeker bijdroeg aan de ongedwongen sfeer die hier heerst.
Qua inrichting ook een ondanks de grote gezellig restaurant,parkeergelegenheid is er ruim voldoende,alhoewel het grind voor dames met naaldhakjes iets minder fijn loopt,maar een kniesoor die hier op let.
Al met een prima restaurant waar je een uitstekend hapje kunt eten,zeker voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: augustus 2021
Navigate55543434030, General Manager van Narline, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 augustus 2021

Hartelijk bedankt voor het delen van uw ervaring bij ons. Wij hopen u nog een keer bij Narline te mogen verwelkomen! Groeten, Team Narline

25 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk laten verrassen door de kok. Alles was super goed verzorgd. Nette bediening en alle gerechten werden keurig uitgelegd. Voor herhaling vatbaar

Datum van bezoek: juli 2021
Navigate55543434030, General Manager van Narline, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 juli 2021

Hartelijk bedankt voor het delen van uw goede ervaring bij ons. Heel graag tot ziens bij Narline!

Reizigers die Narline bekeken, bekeken ook

In Narline geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.