“Prachtige plek en goed eten”
Beoordeling van Le Pacha

Le Pacha
Geclassificeerd als nr. 1 van 6 Restaurants in Conca
Keukens: Mediterraan
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
13 augustus 2017 beoordeeld

Vanaf een mooi terras met prachtig uitzicht goed gegeten tussen de middag.
Zowel vis, vegetarisch als vlees gerecht (eigen gemaakte hamburger) waren erg goed.

Bediening vriendelijk en behulpzaam. En nogmaals prachtig uitzicht op mooi strandje en zee!

Datum van bezoek: juli 2017

19 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met drie kinderen gaan eten aan de baai van Tarco bij een klassiek restaurantje met een terras boven zee. Verrassende gerechten die met liefde worden bereid en worden geserveerd door een zeer vriendelijke bediening. Wij aten het wokgerecht met zeefruit, trek onze jongens en pizza aten.
Aanradertje!

Datum van bezoek: juli 2017
13 oktober 2016 beoordeeld

Op het terras is het heerlijk vertoeven. De vrij beperkte kaart is gevuld met heerlijke gerechten. Vlotte en vriendelijke bediening. Redelijke wijnkaart. We hebben genoten van lekker bereide gerechten en een mooi zicht op zee.

Datum van bezoek: oktober 2016
10 augustus 2016 beoordeeld

Een toevallige stop en een aangename verrassing. Lekker gegeten, mooie presentatie en correcte prijs. Ik zou hier zeker teruggaan. Je kan hier ook pizza eten, maar ook veel betere gerechten. De dames die opdienen hadden een speciale look. Bediening was iets minder.

Datum van bezoek: juli 2016
25 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima ervaring. Goede pizza, prima salade, lekkere wijn tegen zeer schappelijke prijzen. En dan het uitzicht.... Onbetaalbaar !

Datum van bezoek: juli 2016
Jean noel P, Gérant van Le Pacha, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 augustus 2016

Thank you very much for your comment
À très bientôt

Reizigers die Le Pacha bekeken, bekeken ook

Sainte Lucie De Porto Vecchio, Zonza
Sainte Lucie De Porto Vecchio, Zonza

In Le Pacha geweest? Deel je ervaringen!