Beoordeeld op 7 april 2019

Le Grand Bois was altijd een van onze favoriete reisbestemmingen en nu met de vernieuwde kamers is het helemaal goed bevallen. Goed bed, handig en moderne badkamer en leuke inrichting. En dat op een van de mooiste plekken van Frankrijk. We waren er in maart en hebben binnen drie dagen door besneeuwde bergen en prille olijfgaarden gereden en op zonovergoten terrassen gezeten. En het was elke dag fijn terugkomen in het gastvrije Le Grand Bois.

Kamertip: Alle kamers zijn mooi opgeknapt en als nieuw. Onze kamer (de blauwe kamer) heeft mooi uitzicht aan de voorkant.
Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 18 februari 2019 via mobiele applicatie

Op dit moment geniet ik van een fijn verblijf in een van de vernieuwde kamers op le grand bois. Een aantal jaren geleden ben ik hier eerder geweest en vergeleken met toen, zijn de kamers een stuk luxer en nog steeds erg sfeervol. Een mooie badkamer (nu met met) eigen toilet, koelkastje, koffiezetapparaat en smart tv (met internet) op de kamer.
De vriendelijke eigenaren voorzien je met plezier van allerhande informatie, voor mij betrof dat vooral info over wandelingen. Ze hebben een behoorlijk aanbod, meertalig en geplastificeerd voor je klaar liggen. Vraag vooral naar hun voorkeuren, bv het Hugenotenpad en Les Trois Becs
Een echte aanrader voor een verblijf in een van mijn favoriete streken van Frankrijk)

Datum van verblijf: februari 2019
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 19 november 2018

We verbleven in september voor de tweede keer op Le Grand Bois in twee van de drie kamers. Wat een verschil met een paar jaar geleden. Nog steeds een Provençaalse sfeer en goede bedden, maar nu met prachtig modern sanitair, een prima douche en een eigen wc. Daarnaast meer dan voldoende aansluitingen voor het opladen van apparaten. Er zijn zelfs USB stopcontacten. Het ontbijt was even goed als de vorige keer, de omgeving even mooi en uitnodigend; de nieuwe inrichting van kamers maakt het helemaal af.

Datum van verblijf: september 2018
legrandbois, Eigenaar van Le Grand Bois, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 november 2018

Beste Rosinao,

Hartelijk dank voor uw positieve reactie op uw verblijf in onze herberg.
We hopen u in de nabije toekomst weer te mogen ontvangen.
Vriendelijke groeten,

Jolande en Eelco

Beoordeeld op 27 november 2017

Deze plek uitgekozen omdat je hiervandaan een keur aan wandelingen hebt.
Enorm veel geluk met het weer gehad. Eigenaar hielp me met de voorbereidingen, gaf me kaarten mee en zelf een fluitje om me te wapenen tegen mogelijke schaaphonden.
Het verblijf was rustig en goed verzorgt. Echt een aanrader voor iemand die dagwandelingen wil maken in een prachtige omgeving.

Kamertip: Er zijn kamers zonder eigen toilet en kamers met eigen toilet. houd hier rekening mee bij het boeken
Datum van verblijf: oktober 2017
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 26 september 2017

Onze 2e overnachtingsplek tijdens onze fietstrip van de Alpe d'Huez naar de Mt.Ventoux.
We hadden gekozen voor de Chambre d'Hotes van deze mooie camping. Eelco & Jolande waren zeer goede gastheren, zeer behulpzaam. Ook de BBQ op de avond was prima net als het uitgebreide ontbijt in de ochtend. Een aanrader.!

Kamertip: Ook de camping zag er zeer verzorgd uit.
Datum van verblijf: september 2017