Hotel Edenpark(Brunssum)
Gratis annuleren tot 27/07
Gratis annuleren tot 26/07
  • Gratis parkeren
Hotel Kasteel Doenrade(Doenrade)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 23% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 23% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 137 per nacht.

• Inclusief ontbijt
Gratis annuleren tot 28/07
  • Inclusief ontbijt
Gratis annuleren tot 28/07
  • Restaurant
TripAdvisor
TripAdvisor
30 april 2017 beoordeeld

Het begrip hotel is niet echt meer van toepassing op de Schinvelder Hoeve. Het zijn 4 uiterst luxueuze kamers in een gerestaureerde hoeve, maar dan wel zonder extra faciliteiten die wel bij een 4 sterren hotel zouden moeten horen.

Je wordt dus in eerste instantie op het verkeerde been gezet maar aangezien ik de recensies had gelezen waren we voorbereid. Als je weet je kan verwachten is de Schinvelder Hoeve een heerlijke plek om te overnachten. Wij hadden een ruime, uiterst smaakvol ingerichte kamer met een prachtige badkamer van enorme afmetingen. We hebben er niet ontbeten maar wel gebruik gemaakt van prima koffie en thee faciliteiten op de kamer.
Echt een aanrader als je geen behoefte hebt aan allerlei hotelfacilitieten.

• Verbleef: april 2017, reisde met een partner
9 juli 2016 beoordeeld

Na vorig jaar en overnachting te hebben gehad blijkt dat nu na doorstart de gegevens van dit Hotel niet meer correct zijn. Ontbijt vreselijk, nu geen keuze meer maar lekker vettige worst, broodjes (kleinste van het kleinste) van slechte kwaliteit. Uitstraling van kamers en gebouw incl. binnenplaats niet uitnodigend. Hotel surft mee op oude recensies van andere websites. Het is geen 4 sterren hotel op dit moment, hier moet opnieuw worden beoordeeld. Er is ook geen eet gelegenheid meer (Restaurant/Bistro) wordt niet meer gebruikt. Ontbijt idee, ga naar het tankstation voor weiniger geld beter ontbijt met normaal formaat broodjes en gezondere keuze.

Kamertip: Niet de Tuinsuite nemen, geen tafel en stoelen op terras aanwezig.
  • Verbleef: april 2016, reisde met een partner
19 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik was uitgenodigd voor de (her)opening van de Schinvelderhoeve. Gelegen in Schinveld is dit absoluut een pareltje qua event locatie in Parkstad. Tijdens de opening een goed beeld gekregen van alle mogelijkheden van de accommodatie. Catering was zeer goed verzorgd. Absoluut een aanrader wanneer je een bruiloft of zakelijk event wil organiseren.

Verbleef: mei 2016, reisde voor zaken
25 juni 2015 beoordeeld

Een prachtige oude hoeve. De kamers of beter suites zijn ruim en luxueus. Eén van de kamers heeft een ruim terras palend aan de "slotgracht" rond de vierkantshoeve, zalig zitten met een glas na een drukke dag. Lekker kwalitatief ontbijt met oa vers fruitsap, ruime broodkeuze, gerookte zalm,..... Alles top. Enig minpuntje er zijn weinig kamers waardoor je dikwijls alleen in de ontbijtruimte zit.

Kamertip: Neem de tuinsuite die heeft een prachtig terras
  • Verbleef: juni 2015, reisde voor zaken
30 december 2013 beoordeeld

Was in dit restaurant wegens een bruiloft diner. Ten eerste is het een ontzettend mooie locatie. We hadden de keuze uit een aantal opties uit een vastgesteld menu. Het voorgerecht was kreeftensoep en het hoofdgerecht bestond uit een rollade met Italiaanse kaas. Kortom, zeer lekker gegeten in een ontzettend mooie oude boerderij en hoeve. Over de prijzen en het hotel kan ik geen mening geven.

• Verbleef: oktober 2013, reisde met vrienden