Zie aanbieding
9 juli 2016 beoordeeld

Na vorig jaar en overnachting te hebben gehad blijkt dat nu na doorstart de gegevens van dit Hotel niet meer correct zijn. Ontbijt vreselijk, nu geen keuze meer maar lekker vettige worst, broodjes (kleinste van het kleinste) van slechte kwaliteit. Uitstraling van kamers en gebouw incl. binnenplaats niet uitnodigend. Hotel surft mee op oude recensies van andere websites. Het is geen 4 sterren hotel op dit moment, hier moet opnieuw worden beoordeeld. Er is ook geen eet gelegenheid meer (Restaurant/Bistro) wordt niet meer gebruikt. Ontbijt idee, ga naar het tankstation voor weiniger geld beter ontbijt met normaal formaat broodjes en gezondere keuze.

Kamertip: Niet de Tuinsuite nemen, geen tafel en stoelen op terras aanwezig.
  • Verbleef: april 2016, reisde met een partner
19 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik was uitgenodigd voor de (her)opening van de Schinvelderhoeve. Gelegen in Schinveld is dit absoluut een pareltje qua event locatie in Parkstad. Tijdens de opening een goed beeld gekregen van alle mogelijkheden van de accommodatie. Catering was zeer goed verzorgd. Absoluut een aanrader wanneer je een bruiloft of zakelijk event wil organiseren.

Verbleef: mei 2016, reisde voor zaken
25 juni 2015 beoordeeld

Een prachtige oude hoeve. De kamers of beter suites zijn ruim en luxueus. Eén van de kamers heeft een ruim terras palend aan de "slotgracht" rond de vierkantshoeve, zalig zitten met een glas na een drukke dag. Lekker kwalitatief ontbijt met oa vers fruitsap, ruime broodkeuze, gerookte zalm,..... Alles top. Enig minpuntje er zijn weinig kamers waardoor je dikwijls alleen in de ontbijtruimte zit.

Kamertip: Neem de tuinsuite die heeft een prachtig terras
  • Verbleef: juni 2015, reisde voor zaken
30 december 2013 beoordeeld

Was in dit restaurant wegens een bruiloft diner. Ten eerste is het een ontzettend mooie locatie. We hadden de keuze uit een aantal opties uit een vastgesteld menu. Het voorgerecht was kreeftensoep en het hoofdgerecht bestond uit een rollade met Italiaanse kaas. Kortom, zeer lekker gegeten in een ontzettend mooie oude boerderij en hoeve. Over de prijzen en het hotel kan ik geen mening geven.

• Verbleef: oktober 2013, reisde met vrienden
9 juni 2013 beoordeeld

Wij waren hier voor een bruiloft, schitterende locatie, goede bediening. Er is echter een maar: De eigenaar. De beste man liep als een soort commandant over zijn hoeve en bemoeide zich overal mee. Hij dirigeerde de gasten naar binnen en naar buiten met militaire precisie en een soort arrogantie waar je niet goed van werd. Een flink aantal gasten hebben zich bont en blauw geërgerd aan de man. Lijkt me een vreselijke man om voor te werken.....
Ik kom hier zeker niet meer terug.

• Verbleef: juni 2013, reisde met vrienden