“Lekker en gezellig, druk en gastvrij!”
Beoordeling van Cretan House

Cretan House
Geclassificeerd als nr. 2 van 56 Restaurants in Sitia
Keukens: Grieks
Geschikt voor: Lokale keuken, Mooi uitzicht, Romantisch
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Buiten zitten, Reserveringen
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Aantal keer bij Cretan house gegeten, nav advies in kreta gids. Aardige bediening, lekker eten en een mooie plek! Gina is erg vriendelijk en al het personeel loopt dr benen uit dr lijf om je goed en snel te bedienen! Verse zwaardvis is een aanrader. Kip met kaas uit de oven wat ons betreft iets minder.

14 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren gegeten bij Cretan house. Het gebeurd wel eens dat het tegenvalt. Ik vond de ministronesoep niet lekker. De dame vond dat reuze vervelend en verontschuldigde zich wel 10 keer. Nergens voor nodig hoor. Aan de soep mankeerde niets. Maar het gratis dessert viel bij ons wel in goede aarde
Top dus

9 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier vanavond voor de 3e keer en weer herkende Gina ons. Probeerde ook wat woorden Nederlands en wij wat Grieks. Weer de Kretenzische specialiteiten gegeten en ook deze waren weer geweldig!!

4 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens onze huwelijksreis hebben wij hier zeker 4 keer gegeten. Het eten was erg lekker. De gastvrouw Gina was buitengewoon gastvrij. Ze herkende ons na de eerste keer al. Dit stelde we zeer op prijs. Ze wist zelfs nog wat we besteld hadden en waar we zaten.
Het eten is erg goed! Goede porties, vooral de Kretenzische specialiteiten vielen in smaak.

Als we nog een keer in Sitia zijn, gaan we zeker nog een keer langs

4 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In een week tijd vier maal gegeten. Ook bij andere restaurants op de boulevard. Maar deze was absoluut de beste. Altijd hartelijk verwelkomd door Gina. Een super gastvrouw. Vooral de kretaanse speciale gerechten waren heerlijk. De nagerechten voortreffelijk.

Reizigers die Cretan House bekeken, bekeken ook

Sitia, Lasithi Prefecture

In Cretan House geweest? Deel je ervaringen!