Beoordeeld op 2 juli 2017 via mobiele applicatie

Eind juni 3 nachten in kamer # 1 overnacht. Uitzicht op zowel straat als op sfeervolle binnenplaats van de geresraureerde monumentale hoeve.
Het hele pand is sfeervol, schoon en goed onderhouden. Leefruimte op beneden verdieping grenst aan mooie tuin. In leefruimte kan heel de dag gratis thee en koffie genomen worden. Ook is er een koeling met flesjes frisdrank, wijn, sterke drank die tegen betaling gebruikt kunnen worden.
In de sfeervolle tuin zijn verschillende zitjes en tevens ligbedden.
De kamer is ruim, schoon en sfeervol. Fijne ruime douche. Goede bedden.
Er mag gratis gebruik gemaakt worden van fietsen.
Maastricht op 20 min fietsafstand (langs de Maas zonder heuvels).
Aan de Maas op fietsafstand verschillende strand(parken). Fietsen naar Eijden en daar het voetveer nemen is een leuke fietstocht. Je wordt overgezet naar Belgie en fietst bv over fietspaden langs de Maas terug naar Maastricht.
Wonderschone wandelroutes in overvloed in het heuvelland.
Enkele prima restaurants in het dorp. Met name de Grenedeer schuin tegenover de B&B is een aanrader.
Onthaal en gastvrijheid van B&B Bonjour zijn uitzonderlijk te noemen.
Al met al een regelrechte aanrader. Hier komen we zeker nog eens terug.

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 6 juni 2017

leuke logeerpartij gehad in Gronsveld bij toffe gastheer en dame. We hadden boeking via hotels.com en er was iets misgegaan waardoor de gastvrouw niet op de hoogte was van onze komst. Toch was onze voorkeurkamer nog vrij en konden we er gelijk in, we waren dus meer dan welkom. Gratis gebruik van goede fietsen om bv naar Maastricht of andere buurt te fietsen. Lekker ontbijt, zelfbediening maar alles is voorzien, en de hele tijd kan je gratis koffie of thee en koekjes nemen. enkel frisdranken zijn te betalen. Prachtige locatie, oude gerestaureerde hoeve, zeer pittoresk, onder de kerkentoren ...

Kamertip: reizigers die slecht kunnen stappen, kiezen best de kamer op het gelijkvloers.
  • Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 30 mei 2017

Vijf mooie, ruime tot zeer ruime kamers (waarvan één op de begane grond) - allemaal met eigen badkamer/toilet. Eclectische, smaakvolle inrichting. Warme ontvangst door eigenaren Marlene en Michel - binnenkomst in gezellige binnenplaats met fontein. Het uitgebreide ontbijt kun je zowel binnen als buiten in de ruime tuin gebruiken. Koffie en thee zijn de hele dag beschikbaar en zijn bij de prijs inbegrepen. Gratis snelle wifi overal.
Perfect verblijf voor een aantal dagen Maastricht en omgeving. Fietsen genoeg aanwezig.

• Verbleef: mei 2017, reisde met vrienden
Beoordeeld op 3 april 2017

Wij hebben deze B&B bezocht in het weekend van 31 maart. De ontvangst door de eigenaren Marlene en Michel in deze knusse B&B was allerhartelijkst. De kamer was mooi ingericht en van alle gemakken voorzien. Het ontbijt was keurig verzorgd. We troffen het qua weer, waardoor we o.a. op de gratis fietsen een mooie fietstocht langs de Maas hebben gemaakt. Na terugkomst van het fietsen of een bezoek aan Maastricht was het ook prima vertoeven in de tuin met die prachtige magnoliaboom.
Deze B&B is fraai gelegen op korte afstand van Maastricht en een ideale uitvalsbasis voor trips met fiets of auto. Marlene en haar man hebben gezorgd voor een perfecte B&B waar het je aan niets ontbreekt in een mooie entourage. Absoluut een aanrader.

• Verbleef: maart 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 17 januari 2017

Prima kamer, verzorgd netjes en compleet. Ontbijt meer dan af, koffie en thee hele dag beschikbaar bij prijs inbegrepen. Ligt rustig aan doorgaande weg, mooie tuin. Gastvrije eigenaars, zeer toegankelijk. Goede uitvalbasis naar Maastricht en omstreken. Wij hebben het verblijf als zeer fijn ervaren, en hebben weer geboekt voor eind januari.
Meer dan een aanrader!

Verbleef: oktober 2016