“Matig”
Beoordeling van Eeterij De Dungense Brug

Eeterij De Dungense Brug
Geclassificeerd als nr. 1 van 9 Restaurants in Den Dungen
Keukens: Frans, Nederlands, Hedendaags
Beschrijving: Onze Eeterij met Hollandse en Franse keuken is idyllisch gelegen aan de Zuid-Willemsvaart in Den Dungen, midden in De Meierij en nabij 's-Hertogenbosch. De gastvrijheid en gemoedelijkheid die deze regio zo kenmerkt, komt in ons sfeervolle restaurant nadrukkelijk tot uiting. Een ambiance die een bijzonder breed publiek aanspreekt. Van fietsers die op ons terras tot rust komen of een praatje aan de bar maken, tot grote groepen die à la carte genieten van onze culinaire kunsten. De kwaliteit van onze keuken en het enthousiasme van onze bediening staan borg voor smakelijke gerechten die een bezoek aan Eeterij De Dungense Brug meer dan waard maken!
28 april 2023 beoordeeld

Het was niet slecht maar ook niet goed zeetong zat weinig smaak aan beetje vet .ipv friet waren er aardappels maar die kwamen ook uit de frietpan jammer

Datum van bezoek: april 2023

15 september 2022 beoordeeld

Aangenaam verrast door het ovenheerlijk versgebakken desem bruinbrood onder de uitsmijter. Smaakt stukken beter dan de gebruikelijke casino boterhammetjes onder de gebakken eitjes. Zeer vriendelijk personeel en snelle bediening.

Datum van bezoek: september 2022
26 juli 2022 beoordeeld

ondanks dat wij niet gereserveerd hadden werd er toch de moeite gedaan om ons een plaats te bezorgen
Vriendelijke en vlotte bediening
Lekkere gerechten

Datum van bezoek: juli 2022
25 juni 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

De Dungense Brug heeft een mooie gevarieerde kaart. De voorgerechten zijn prijziger dan bij de meeste restaurants, maar de keuze is reuze. We hebben hier diverse keren gegeten en de kwaliteit is constant van een hoog niveau. Ook de service is prima. Kortom een veilige keus voor een gezellige avond.

Datum van bezoek: juni 2022
1 juni 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Op advies van b&b Karakter hier gaan eten.Het restaurant ziet er stijlvol uit. Bediening is erg vriendelijk, niets is te veel.
Het eten is zeer ruim in hoeveelheid en erg smakelijk, €68 voor een voor-, hoofd- en nagerecht met 4 maal drinken vind ik echt goed geprijsd.
Het is dat we in Emmen wonen, anders waren we vaker langskomen.

Datum van bezoek: juni 2022

Reizigers die Eeterij De Dungense Brug bekeken, bekeken ook

Den Bosch, Noord-Brabant

In Eeterij De Dungense Brug geweest? Deel je ervaringen!