“Heerlijk en ruime hoeveelheid eten voor een goede prijs”
Beoordeling van Eeterij De Dungense Brug

Eeterij De Dungense Brug
Geclassificeerd als nr. 1 van 9 Restaurants in Den Dungen
Keukens: Frans, Nederlands, Hedendaags
Beschrijving: Onze Eeterij met Hollandse en Franse keuken is idyllisch gelegen aan de Zuid-Willemsvaart in Den Dungen, midden in De Meierij en nabij 's-Hertogenbosch. De gastvrijheid en gemoedelijkheid die deze regio zo kenmerkt, komt in ons sfeervolle restaurant nadrukkelijk tot uiting. Een ambiance die een bijzonder breed publiek aanspreekt. Van fietsers die op ons terras tot rust komen of een praatje aan de bar maken, tot grote groepen die à la carte genieten van onze culinaire kunsten. De kwaliteit van onze keuken en het enthousiasme van onze bediening staan borg voor smakelijke gerechten die een bezoek aan Eeterij De Dungense Brug meer dan waard maken!
1 juni 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Op advies van b&b Karakter hier gaan eten.Het restaurant ziet er stijlvol uit. Bediening is erg vriendelijk, niets is te veel.
Het eten is zeer ruim in hoeveelheid en erg smakelijk, €68 voor een voor-, hoofd- en nagerecht met 4 maal drinken vind ik echt goed geprijsd.
Het is dat we in Emmen wonen, anders waren we vaker langskomen.

Datum van bezoek: juni 2022

10 april 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig, geweldig, geweldig. Ik heb andere woorden voor.

Eten is heerlijk & de porties zijn meer dan genoeg. Erg redelijk geprijsd en goed waard voor je geld.

De meiden die bedienen zijn erg beleefd en vriendelijk. Niets is ze te veel.

De is sfeervol en hartstikke schoon.

Zeker, zeker aangeraden. Jammer dat wij zo ver vandaan wonen anders zou het een wekelijks gebeurtenis zijn.

Eeterij de dungense brug dank je wel voor een heerlijke maaltijd 🥘.

Datum van bezoek: april 2022
RAYDDB, Eigenaar van Eeterij De Dungense Brug, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 april 2022

Hartelijk dank voor dit fantastische compliment 👍

21 maart 2022 beoordeeld

Een super lunch, alles wat we besteld hebben van goede kwaliteit en smaakvol. zeer vriendelijk personeel.
Een aanrader!

Datum van bezoek: maart 2022
27 december 2021 beoordeeld

1e kerstdag ons kerstdiner afgehaald en daarna thuis opgewarmd. Het was heerlijk en fantastisch klaargemaakt, zodat we een geslaagd kerstdiner thuis hadden!

Datum van bezoek: december 2021
27 december 2021 beoordeeld

We hadden ons kerstdiner bij de Dungense Brug besteld. Het was super. Keurig verzorgd, heerlijk bereid en met goede tips voor de opwarming. Dit was een heel fijne oplossing voor bijzondere kerst!

Datum van bezoek: december 2021

Reizigers die Eeterij De Dungense Brug bekeken, bekeken ook

Den Bosch, Noord-Brabant

In Eeterij De Dungense Brug geweest? Deel je ervaringen!