“Heerlijk kerstdiner”
Beoordeling van Eeterij De Dungense Brug

Eeterij De Dungense Brug
Geclassificeerd als nr. 1 van 9 Restaurants in Den Dungen
Keukens: Frans, Nederlands, Hedendaags
Beschrijving: Onze Eeterij met Hollandse en Franse keuken is idyllisch gelegen aan de Zuid-Willemsvaart in Den Dungen, midden in De Meierij en nabij 's-Hertogenbosch. De gastvrijheid en gemoedelijkheid die deze regio zo kenmerkt, komt in ons sfeervolle restaurant nadrukkelijk tot uiting. Een ambiance die een bijzonder breed publiek aanspreekt. Van fietsers die op ons terras tot rust komen of een praatje aan de bar maken, tot grote groepen die à la carte genieten van onze culinaire kunsten. De kwaliteit van onze keuken en het enthousiasme van onze bediening staan borg voor smakelijke gerechten die een bezoek aan Eeterij De Dungense Brug meer dan waard maken!
27 december 2021 beoordeeld

1e kerstdag ons kerstdiner afgehaald en daarna thuis opgewarmd. Het was heerlijk en fantastisch klaargemaakt, zodat we een geslaagd kerstdiner thuis hadden!

27 december 2021 beoordeeld

We hadden ons kerstdiner bij de Dungense Brug besteld. Het was super. Keurig verzorgd, heerlijk bereid en met goede tips voor de opwarming. Dit was een heel fijne oplossing voor bijzondere kerst!

7 december 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben genoten van een heerlijke lunch/dunch in een mooie en rustige ambiance. Onder het genot van een heerlijke fles wijn (Grünberg Veltlinger) en een heerlijke visplateau lazen we elkaars gedichten voor en pakten we de surprises uit. Daarna genoten we nog van een heerlijk hoofdgerecht: spare-ribs en hazen rug met stamppot peen en ui en voor onze dochter, die al voldoende gegeten had met het ‘voorgerecht’ (het visplateau) een uitstekend gevulde kaasplank. Zeer goede en vlotte bediening in een mooie omgeving. We komen graag terug!!!

22 november 2021 beoordeeld

de ontvangst was vriendelijk en netjes een heel fijn restaurant met een goede keuken alleen jammer mijn spareribs weer te vet waren,misschien een tip koop de kleinere spareribs zijn altijd malser en lekkerder van smaak Ites duurder bij inkoop maar de prijs zeker waard, voor de rest hebben we met z'n zessen ons goed vermaakt en lekker gegeten, dus de complimenten aan een ieder die onze middag/avond naar tevredenheid heeft gemaakt

Datum van bezoek: november 2021
30 september 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben tijdens onze 2 nachtjes in B&B Karakter 2 x gedineerd en 1x lunch gebruikt in dit restaurant. Vriendelijke bediening! Heerlijk gegeten , leuke kaart , mooi opgemaakte gerechten. De tong was groot en voor € 34,50 niet te gek. Alles was top! Zie de foto’s.

Datum van bezoek: september 2021

Reizigers die Eeterij De Dungense Brug bekeken, bekeken ook

Den Bosch, Noord-Brabant

In Eeterij De Dungense Brug geweest? Deel je ervaringen!