Vandaag geopend: 00:00 - 23:59
Hoogtepunten uit beoordelingen
Geweldige ochtend!

We hadden een geweldige ochtend met Wayan! Vier manta's gespot en als afsluiter ook nog naar een ... meer lezen

4 weken geleden beoordeeld

vanaf US$ 31,50
vanaf US$ 46,00
vanaf US$ 60,00
Beoordeeld op 31 juli 2019 via mobiele applicatie

Fijne trip met een kerel die zijn job kent en vooral enthousiast is. Veiligheid staat voorop, goed materiaal en uitleg. Nieuwe boot, kleine groepjes om te snorkelen. Topervaring tussen de manta roggen.

Beoordeeld op 30 juli 2019 via mobiele applicatie

Vandaag zijn wij gaan snorkelen met Discover Nusa Penida. Deze tour is een stuk duurder dan de standaardtours maar is het geld naar mijn mening meer dan waard. De groep wordt bewust klein gehouden wat wij als erg prettig hebben ervaren. Er waren geen manta’s te zien op Manta Bay waarna wij (tegen een kleine meerprijs) verder voeren naar Manta point. Daar hadden wij geluk en zagen wij vijf manta’s zwemmen. Enorm onder de indruk! Met een standaardtour waren wij niet naar Manta Point gegaan en hadden wij dus de manta’s gemist. Een snorkeltrip bij Discover Nusa Penida is natuurlijk geen garantie om manta’s te zien maar de kans om ze te zien lijkt wel een stuk groter te zijn dan bij een standaardtour.

Beoordeeld op 16 juli 2019

We werden 's morgens aan onze accommodatie opgehaald op Nusa Penida door Wayan. Geweldige kerel met gekke humor. Het snorkelen zelf was geweldig. We zagen 3 reuzenmanta's en het prachtige koraal en alle kleurrijke vissen. Het enige negatieve aan deze dag was dat het snorkelen in totaal maar 2,5 uur duurde wat wel een hele dag mocht duren. ;) Wayan wordt ontzettend blij als hij de dingen waarvan hij houdt (de oceaan dus) kan delen met zijn klanten. Ondanks dat ik een gopro mee had trok Wayan ook foto's van ons die hij achteraf aan ons heeft bezorgd. Na het snorkelen krijg je een lekkere lunch waarbij je mag bestellen van een menu met voldoende keuze. Wayan regelde ook ons vervoer naar onze laatste bestemming deze reis. Voor dit alles betaalde wij 1900K voor 2 personen inclusief de boot en vervoer naar onze volgende bestemming. Dit is best veel maar je krijgt er dan ook wel veel waar voor. Het was een ervaring om niet te vergeten en met iemand zoals Wayan is succes verzekerd. In één woord gewoon top.

Beoordeeld op 27 mei 2019 via mobiele applicatie

Mijn vriend en ik zijn vanmorgen mee geweest met de snorkel tour. We zijn langs verschillende spots geweest en onze instructeur ging steeds mee het water in, hij zorgde voor hele mooie foto's. Super fijn dat hij mee ging, want zo hoefde je zelf niet op te letten of je bij de boot in de buurt bleef. De bestuurder van de boot lette ook goed op je. We waren maar met zijn vieren dus konden alle vier alles goed zien en volgen.
Super vriendelijke en behulpzame man! Als je graag manta's, prachtig koraal en mooie vissen wilt zien, is dit een echte aanrader. Wij zijn op plekken geweest waar de grote georganiseerde tours niet kwamen!!

Datum van activiteit: mei 2019
Beoordeeld op 26 februari 2019 via mobiele applicatie

Wayan geeft goede service en maakt er echt een gezellige ochtend van. Ook werden we opgehaald bij het hotel en weer teruggebracht. Alles gezien wat we wilden!

Datum van activiteit: februari 2019