“Too much, over the top. ”
Beoordeling van Seabreeze Ceningan

Seabreeze Ceningan
Geclassificeerd als nr. 5 van 26 Restaurants in Nusa Ceningan
Prijsklasse: US$ 45.000 - US$ 80.000
Keukens: Indonesisch
21 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is een mooi plekje maar een beetje over de top. De service is ook niet best. Duurde lang voordat ze kwamen, zijn zelf teruggelopen voor de rekening en ze hadden geen wisselgeld. De loungekussens zijn vochtig maar ook een beetje beschimmeld dus neem een handdoek mee. Leuk om een biertje te doen maar zou er niet eten, ivm de vele vliegen.

Datum van bezoek: maart 2019

14 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Seabreeze is een heerlijk plekje. Zitzakken, ligbedden, zwembad tot je beschikking en je loopt binnen 2 meter zo de zee in waar je tot ver gewoon kan staan. Met een paar bintang en Inonesisch eten kan je hier de gehele middag doorbrengen. Voordeel; je betaalt geen % servicekosten dus kan je eigen fooi bepalen. WC is een klein minpuntje maar je kan altijd naar de buurman.

Datum van bezoek: januari 2019
7 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag strand spullen meegenomen en heerlijk plekje uitgekozen naast het zwembad en de bar, waar we de hele dag heerlijk hebben gezeten, gedronken en gegeten. Het uitzicht is hier echt fantastisch en de sfeer super relaxed. Aanrader als je dagje Ceningan doet met de scooter.

Datum van bezoek: januari 2019
27 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We bestelden de “tuna” spaghetti. De tonijn smaakte niet eens naar tonijn en ook leek het er niet op, was echt structuur van kip. Na een hapje genomen te hebben wisten we het zeker, we hadden spaghetti met kip. De spaghetti terug gebracht en kregen een nieuw bord met “tuna” spaghetti. We hebben het vervolgens aan onze buren in het restaurant laten zien en gaven direct aan dat dit duidelijk kip was. Daarna aangegeven dat we wel naast hun in de keuken wouden staan als ze tonijn zouden bereiden maar dit was (natuurlijk) niet mogelijk. We zijn hier nu 4 weken en hebben echt nog nooit zo smerig gegeten. Als het eten tonijn zou moeten zijn heb ik nog nooit zulke smerige tonijn gegeten. Wel mooi uitzicht maar heb je bij de buren ook wel.

Datum van bezoek: september 2018
18 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag een dagje op de scooter rondgereden over het eiland. Na een tip van de eigenaresse van de lodge zijn we uitgekomen bij Seabreeze. De locatie is super en het is ook allemaal leuk aangekleed. Het was even zoeken voor een plekje, maar dat was snel gevonden. Toen we boven in gingen zitten aan een barretje met uitzicht op het water vielen de volgende zaken op. Er stonden overal nog borden van gasten voor ons en oke... dat het er even staat geen probleem, maar het werd niet opgehaald. Als ik om mij heen keek waren ze met te weinig man. Bijzonder omdat de toch overal genoeg personeel hebben rondlopen in Bali. Ik had zin in een fruitsapje en mijn vriendin een colaatje. Bij de bar aangekomen zat de blender voor het fruit onder de vliegen en de mevrouw zelf was het blijkbaar gewend want heel de bar zat vol met vliegen. Het fruitsapje toch maar overgeslagen. Beefburger en tunasandwich besteld. Terug zittend aan het barretje vielen de volgende zaken op. Veel vliegen, mieren en wespen. Een paar oke dat kan in dit soort landen, maar zoveel bederft je eetlust. We dachten nog we zeiken te veel. De broodjes waren beiden niet bijzonder. We zijn nog gaan verzitten, maar ook daar was familie van de mier, vlieg en wesp aanwezig. We zijn snel gaan afrekenen. De prijs viel enigzins mee 160idr. 2 drankjes en 2 broodjes.

Kortom de spot is leuk en het is tof aangekleed maar qua eten zijn wij niet aangenaam verrast. Twee sterren voor de locatie.

Datum van bezoek: september 2018

Reizigers die Seabreeze Ceningan bekeken, bekeken ook

In Seabreeze Ceningan geweest? Deel je ervaringen!