“Echt VRESELIJK”

Geclassificeerd als nr. 6 van 26 Restaurants in Nusa Ceningan
Prijsklasse: US$ 45.000 - US$ 80.000
Keukens: Indonesisch
27 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We bestelden de “tuna” spaghetti. De tonijn smaakte niet eens naar tonijn en ook leek het er niet op, was echt structuur van kip. Na een hapje genomen te hebben wisten we het zeker, we hadden spaghetti met kip. De spaghetti terug gebracht en kregen een nieuw bord met “tuna” spaghetti. We hebben het vervolgens aan onze buren in het restaurant laten zien en gaven direct aan dat dit duidelijk kip was. Daarna aangegeven dat we wel naast hun in de keuken wouden staan als ze tonijn zouden bereiden maar dit was (natuurlijk) niet mogelijk. We zijn hier nu 4 weken en hebben echt nog nooit zo smerig gegeten. Als het eten tonijn zou moeten zijn heb ik nog nooit zulke smerige tonijn gegeten. Wel mooi uitzicht maar heb je bij de buren ook wel.

Datum van bezoek: september 2018

18 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag een dagje op de scooter rondgereden over het eiland. Na een tip van de eigenaresse van de lodge zijn we uitgekomen bij Seabreeze. De locatie is super en het is ook allemaal leuk aangekleed. Het was even zoeken voor een plekje, maar dat was snel gevonden. Toen we boven in gingen zitten aan een barretje met uitzicht op het water vielen de volgende zaken op. Er stonden overal nog borden van gasten voor ons en oke... dat het er even staat geen probleem, maar het werd niet opgehaald. Als ik om mij heen keek waren ze met te weinig man. Bijzonder omdat de toch overal genoeg personeel hebben rondlopen in Bali. Ik had zin in een fruitsapje en mijn vriendin een colaatje. Bij de bar aangekomen zat de blender voor het fruit onder de vliegen en de mevrouw zelf was het blijkbaar gewend want heel de bar zat vol met vliegen. Het fruitsapje toch maar overgeslagen. Beefburger en tunasandwich besteld. Terug zittend aan het barretje vielen de volgende zaken op. Veel vliegen, mieren en wespen. Een paar oke dat kan in dit soort landen, maar zoveel bederft je eetlust. We dachten nog we zeiken te veel. De broodjes waren beiden niet bijzonder. We zijn nog gaan verzitten, maar ook daar was familie van de mier, vlieg en wesp aanwezig. We zijn snel gaan afrekenen. De prijs viel enigzins mee 160idr. 2 drankjes en 2 broodjes.

Kortom de spot is leuk en het is tof aangekleed maar qua eten zijn wij niet aangenaam verrast. Twee sterren voor de locatie.

Datum van bezoek: september 2018
11 september 2018 beoordeeld

Zeer mooie privé-villa met vrij oceaanzicht en infinity zwembad voor de deur. Absolute privacy, direct aan zee. Inrichting van de zeer ruime kamer en badkamer in balinees-koloniale stijl. De verzorging is uiterst vriendelijk. De keuken is van bijzonder hoge kwaliteit evenals de ruime ontbijt keuze met individuele bediening. Het complex heeft zeer veel open ruimte wat rustgevend werkt, en is bovendien uitstekend onderhouden.
Een feest om hier te vertoeven! Ook zijn er soms dansvoorstellingen tijdens het diner.

Datum van bezoek: juli 2018
21 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goed gegeten! Ik had de “grill chicken” en mijn vriendin de “Pepes ikan”, beiden waren erg lekker. Na het eten heerlijk nagezeten op de zitzakken die op het zanderige gedeelte stonden. Muziek ook zeer relaxt! Enigste minpuntje was de wc die minder schoon was en door het rieten deurtje kon je er zo in naar binnen kijken. Hierom dan ook de 4 sterren, anders zeker 5!

Datum van bezoek: augustus 2018
20 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Er gaat toch niks boven eren met je voetjes in t zand...

Heerlijk eten, super sfeervol, niet duur en geweldig uitzicht.
Enige maar is misschien dat je wat lang moet wachten...maar ach, je bent op vakantie he...!!!

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Seabreeze Ceningan bekeken, bekeken ook

In Seabreeze Ceningan geweest? Deel je ervaringen!