“Heerlijk! Vaak geweest! ”
Beoordeling van Seabreeze Ceningan

Seabreeze Ceningan
Geclassificeerd als nr. 5 van 26 Restaurants in Nusa Ceningan
Prijsklasse: US$ 45.000 - US$ 80.000
Keukens: Indonesisch
18 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten leukste tent en bedte prijs kwaliteit verhouding op het rijtje!
Calamaris is een aanrader.
Momenteel lopen er ook nog twee cute puppys rond!!

16 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na het lezen van de laaiende recensies op TripAdvisor een bezoekje gebracht aan dit restaurant. Wij bestelde een Gado Gado, Veggie Sandwich en frietje.

De Gado Gado was niet heel speciaal. Een van de mindere Gado Gado’s in 5 weken Indonesië. De frietjes waren ok en de sandwich was ook ok. Prijzen zijn te hoog voor de kwaliteit.

Toiletten zijn enorm smerig!

13 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

ik ben op het moment voor de derde keer hier al aan het eten, de pasta carbonara nu, en ik vind het echt zo lekker!! supergezellig tentje, ziet er ook heel leuk uit en ik word hier zelf ontzettend blij van. Zeker een aanrader!!

19 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten vanavnd. Grote porties. Wilden nog een dessert maar konden het niet meer op.
Milkshakes zijn heerlijk. Uitzicht erg mooi

Datum van bezoek: juni 2018
14 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt heerlijk gegeten hier
De cocktails zijn ook erg lekker wij hebben hier een leuke avond gehad
Vriendelijk personeel
Mogelijkheid om met kaart te betalen

Datum van bezoek: juni 2018

Reizigers die Seabreeze Ceningan bekeken, bekeken ook

In Seabreeze Ceningan geweest? Deel je ervaringen!