“Leuk”
Beoordeling van Next Level Cafe Ceningan

Next Level Cafe Ceningan
Geclassificeerd als nr. 3 van 26 Restaurants in Nusa Ceningan
15 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was er zeer lekker! En we hadden ook nog eens een super mooi uitzicht waar we van konden genieten! Kortom erg leuk plekje!

Datum van bezoek: maart 2019

10 maart 2019 beoordeeld

Vanuit Nusa Lembongan is het ver rijden, maar zeker de moeite waard. De pizza's zijn excellent en niet duur. Luchtig terras met ramen die open schuiven. Prima bediening.
We dienden vroegtijdig te vertrekken owv onze terugreis en de pizza's werden netjes in gepakt in pizzadozen.

Datum van bezoek: maart 2019
8 maart 2019 beoordeeld

Komend vanaf de gele brug houd je rechts aan en dan kom je er vanzelf.Herkenbaar aan het blauwe dak. Je zit te eten op het boventerras en hebt dan een super uitzicht, De lunchgerechten waren super vers, lekker en gezond. Aanrader!

Datum van bezoek: januari 2019
14 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Als dit nummer 3 van het eiland is, dan is het pover gesteld met de kwaliteit van de restaurants. Ook weer niets bijzonder.
Indonesisch eten kan eigenlijk in iedere warung en maar hopen dat het in de kreuken schoon is. Buiten kipproducten is alle andere vleessoorten hier niet te kauwen.

Datum van bezoek: januari 2019
18 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op Ceningan is het veel minder toeristisch dan op Lembongan, waardoor je extra kan genieten van dit café. Het eten is perfect en het uitzicht op het lichtblauwe water is prachtig. Aanrader om hier op de scooter heen te gaan en na het eten naar the blue lagoon te kijken.

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die Next Level Cafe Ceningan bekeken, bekeken ook

In Next Level Cafe Ceningan geweest? Deel je ervaringen!