“Goede koffie en mooi uitzicht”
Beoordeling van Next Level Cafe Ceningan

Next Level Cafe Ceningan
Geclassificeerd als nr. 3 van 26 Restaurants in Nusa Ceningan
21 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi uitzicht, yellow bridge over eerste rechts en dan rijd je er vanzelf tegenaan, vlak voor de heuvel naar Ceningan aan de rechterkant. Goede koffie, lekkere smoothies en die hippe bowls zagen er ook goed uit

16 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Even gestopt bij Next Level om een bakje koffie te drinken. Hadden al gelezen dat de koffie hier goed zou zijn, nou daar is niets van gelogen! Een goede bak americano en een goede cappuccino! Leuk zitten op het dakterras met uitzicht op de Yellow Bridge. Zagen nog een lekkere fruitbowl geserveerd worden wat ons deed besluiten de lunch hier ook te genieten. Bestelden ook een fruitbowl die overheerlijk smaakte. Zeker een aanrader tijdens je bezoek aan Nusa Ceningan.

6 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier meerdere dagen geluncht. Erg lekker en ook goede koffie! Super mooi uitzicht over het water. De crystal bay smoothie bowl is zeker een aanrader!

20 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Niet echt tevreden van ons bezoek, we hadden hogere verwachtingen door deze goede reviews. De cocktails vielen tegen, Cosmopolitan was grijs (?) en mijn cocktail was amper te drinken wegens te straf. De mixed grill, een van de duurste gerechten was echt niet goed. 4 kleine stukjes vis en dit alles ONDERGEDOMPELD in de olie, kon er echt niet van eten. M’n vriendin die aardappelen vroeg bij haar gerecht kreeg rijst met de opmerking ‘had het verkeerd doorgegeven aan de keuken’... kortom niet echt klantvriendelijk en geen hoogvlieger qua eten. Toch nog 2 sterren voor de gezellige setting op’t eerste verdiep met uitzicht.

Datum van bezoek: augustus 2018
24 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier geluncht. Het eten was heerlijk, maar we hebben er bijna 3 kwartier op moeten wachten. Dat was wel beetje jammer. Toch wel de moeite waard, maar niet als je haast hebt.

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die Next Level Cafe Ceningan bekeken, bekeken ook

In Next Level Cafe Ceningan geweest? Deel je ervaringen!