“Een beleving”

Keukens: Spaans
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Romantisch
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Via tripadvisor hebben we dit restaurant gevonden. Restaurant Zaranda is echt iets wanneer je tijd hebt om te bezoeken. Je eet op de binnenplaats, dus in mei is het handig om een trui of jasje mee te nemen. Wij hebben gekozen voor de kleinste menu, je kan ook wisselen van gangen tussen de menu's. Eten is fantastisch van smaak met als hoogte de Black Egg. We komen zeker terug.

Datum van bezoek: mei 2018

15 oktober 2017 beoordeeld

wat een ambiance en wat heerlijk eten
op een super locatie in een prachtige omgeving zo een ervaring
dank u wel

Datum van bezoek: april 2017
17 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Normaal word je buiten bediend in een prachtig patio binnenkoer.. Gezien minder gunstig weer hebben wij binnen gezeten, een nette en verzorgde ruimte maar toch helemaal niet met de plaatsen die je buiten aangeboden zijn. Iets eng en ongezellig binnen..
Sommige onderdelen van het menu zijn te gecompliceerd... less is moore!
Het management mocht wel iets duidelijker zijn en met iets meer klantvriendelijke touch...
Prijs kwaliteit niet echt in verhouding.

Datum van bezoek: september 2017
6 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een mooie setting! Vermoedelijk het beste restaurant in Mallorca, wat een avontuur. Neem wel je tijd, de menu's zijn zeer uitgebreid dus ben je er niet op een uurtje buiten. Verassende gerechtjes en wat een smaakbommen! Het personeel is super vriendelijk alsook de uitbaters. Ons zie je hier terug!

Datum van bezoek: mei 2017
22 mei 2015 beoordeeld

Ver afgelegen fijn hotel met een hemels restaurant. Mooie oprijlaan naar het kasteel toe, dan vanaf de parking de wandeling door de tuin,langs bloemenperkjes en vijvertje.Heerlijk om daarna te gaan eten.De ontvangst was een beetje formeel, tot in het restaurant en dan viel het doek. prettig om zo te worden ontvangen en naar de tafel worden begeleid.We hebben de acht gangen menu genomen en vanaf de aperitief hapjes wisten we genoeg , dit wordt hemels.Elk gerecht een streling voor het oog , mond en maag.Voor het hoofdgerecht hebben we in de keuken mogen kijken hoe het werd bereid. Fantastisch hoe het personeel met elkaar werkt.De wijnen waren ook passend bij de gerechten, alhoewel we zelf hebben gekozen, samen met de sommelier. s'Anderendaags zijn we teruggekomen om de andere menu te nemen.Alles was heerlijk.het restaurant heeft maar 1 ster Michelin, maar verdiend zeker 3 Proficiat

Datum van bezoek: mei 2015

Reizigers die Zaranda bekeken, bekeken ook

Es Capdella, Calvia
Palma de Mallorca, Mallorca

Palma de Mallorca, Mallorca

Port d'Andratx, Mallorca

In Zaranda geweest? Deel je ervaringen!