“Nette kamer met grote huiskamer, rustig gelegen ...”
andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Dordrecht, Nederland
Niveau 1 bijdrager
3 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
“Nette kamer met grote huiskamer, rustig gelegen net buiten Rome met zwembad”
Beoordeeld op 30 juni 2018 voor een verblijf in juni 2018

Wij zijn hier van 9-11 juni 2018 2 nachtjes geweest. De locatie is mooi en rustig gelegen in een buitenwijk bij Rome. Wij hadden een auto tot onze beschikking en konden de weg ernaar toe goed vinden. Franco is een aardige man, die geen Engels spreekt, maar erg zijn best doet om het je naar de zin te maken. Met handen en voeten kwamen we er wel uit. De kamer was ruim en schoon en voorzien van een eigen grote badkamer met toilet. We hadden ook de beschikking over een woonkamer met keuken waar je je eigen ontbijt kon klaar maken. Het ontbijt was een beetje karig, muesli, cruesli en mogelijkheid om een tosti te maken en als beleg jam, maar de mogelijkheid om zelf dingen te kopen en dan in de koelkast te bewaren was zeker aanwezig. De inrichting was wel gedateerd, maar ondanks dat deed het gezellig aan. Ook was er een zitje buiten en een zwembad waar je gebruik van kon maken, helaas was het bij ons te koud, dus was dat voor ons geen optie. Wij hebben het hier prima naar ons zin gehad.

Datum van verblijf: juni 2018
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
MichaelMc ...
2 beoordelingen
Beoordeeld op 14 juli 2018 voor een verblijf in juli 2018

Datum van verblijf: juli 2018
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   No.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja

Reizigers zijn enthousiast over deze hotels in Villa Adriana

Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren