“authentieke sfeer in een prachtig gelegen gebied”
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Heel goed
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Reizigersbeoordelingen

Riny B
Espinho, Portugal
1 beoordeling
“authentieke sfeer in een prachtig gelegen gebied”
Beoordeeld op 27 mei 2015 voor een verblijf in mei 2015

Het huis ligt vrij hoog in een schilderachtig deel van het dorp, smalle steegjes en weggetjes voeren je er naar toe.Het huis zelf ademt een authentieke sfeer met veel licht, vanuit de woonkamer op de eerste verdieping heb je een magnifiek uitzicht.
Vanaf de terrassen is het uitzicht nog spectaculairder. De rust, het vogelgezang en de natuur om ons heen gaven ons het ultieme vakantiegevoel.
De omgeving biedt allerlei mogelijkheden, wandelen in de directe omgeving, uitstapjes maken naar steden en dorpjes want het huis ligt vrij centraal in Portugal.
Vanwege de vele trappen is het niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn.
De eigenaar van het huis was betrokken bij het feit dat we een probleem met de autohuur hadden en gaf ons tips.
Het is wel prettig als er een beschrijving zou liggen hoe de gasfles te ontkoppelen en de reservetank ook vol was geweest.

Hoe was de sleuteloverdracht? Algemene staat van de woning
Beddengoed & matrassen Keuken & keukengerei
Hoe schoon was de badkamer? Overige faciliteiten & voorzieningen
Service
Pluspunten: de ligging
Minpunten: gasflessen die leeg waren en waar geen aanwijzing bij was hoe je die moest ontkoppelen
Reisgroep: Partner
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Aanbevolen voor:
Vakantie met vrienden Mensen met huisdieren
  • Kwam de woning overeen met de beschrijving?
  • Zou u deze woning aanraden op basis van de locatie?
  • Bent u tevreden over de prijs/kwaliteitsverhouding?
  • Was er wifi/internettoegang in de woning?
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren