“Gezellig eten”

t Wapen van Haarzuylen
Geclassificeerd als nr. 1 van 4 Restaurants in Haarzuilens
Keukens: Nederlands
25 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tweede jaar op rij voor de fair er gegeten. Leuk wild menu en mooie kaart. Voor elk wat wils. Personeel vriendelijk en oplossing gericht bij foutjes. Een aanrader !

Datum van bezoek: november 2018

5 oktober 2018 beoordeeld

Leuk en knus restaurant in het centrum van Haarzuilens. Het heeft een eigen parkeergelegenheid, waar je vanaf de oprit aan beide zijden kunt parkeren. Een groot nadeel: als er iemand een grote / langere auto heeft ( en dit hoeft echt niet zo extreem te zijn, kun je niet meer van de parkeerplek komen als je verder naar achter staat, of je kunt de parkeerplaats niet oprijden als deze aan de voorkant staat...

De kaart is verrassend. De gerechten zijn nu niet bepaald onder 1 bepaalde stijl te vatten. Het is een echt allegaartje.

Als voorgerecht had ik een visplate. besteld. Hier bleek dille-maynaise bij te zitten. De dille bleek echter ver te zoeken te zijn, al zat er wel wat groens in, maar dit groens leek totaal niet op dille en smaakte er ook totaal niet naar. Maar wie het bedacht heeft om mayonaise bij vis te serveren ? Wat mij betreft past het totaal niet en ook mensen die ik achteraf vroeg hoe ze dachten over mayonaise bij vis. Deze mensen reageerden precies hetzelfde....

Als hoofdgerecht had ik een appel-ananas-kaneel pannenkoek. Ik kreeg het op een bord, dat kleiner was dan de pannenkoek. Niet bepaald prettig. Wat ook verre van prettig was, dat het geen plat bord was, maar een bord met een opstaande rand.. Het betekend dat je je pannenkoek dus niet echt kunt snijden. Je zit dan in het "luchtledige" . Daarnaast heb ik vrijwel geen appel kunnen ontdekken, op verscheidene stukken klokhuis na.
Als je een hap zonder klokhuis had, smaakte hij over het algemeen wel aardig.
Toch was het niet goed klaargemaakt. De onderkant zat dicht bij verbrand.....

Bediening was wel aardig en snel. Maar als je op hun vragen of alles naar wens was, en je gaf opmerkingen, kreeg je gelijk te horen, dat dit nu eenmaal het concept was en dat ze er zo wie zo niets aan gingen veranderen. M.a.w. luisteren naar wat klanten willen is er absoluut niet bij. Want als jij die opmerkingen krijgt, zullen anderen het ook krijgen. Naar mijn mening hoort een restaurant altijd meningen mee te nemen, ook al hoeft dit niet te betekenen dat ze jouw helemaal gaan volgen. Maar ze mogen er op zijn minst over nadenken.

Het kost ze ook klandizie. Want ik zag dat een tafeltje verderop ook zijn mening gaf en dat ze gelijk te horen kregen dat er zo wie zo niets mee gedaan zou worden. Deze mensen hadden de rest van hun bestelling geannuleerd, hadden betaald en zijn gelijk weggegaan. Maar toch zet het ze niet aan het denken....... Jammer.

Datum van bezoek: september 2018
1 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De prachtige laatste zondag van september bracht ons dit keer met de cabrio naar Haarzuilens.
Na een flinke wandeling door de omgeving streken wij neer op het terras van ‘t Wapen.

De bediening was in orde en de bestelling zo opgenomen.
De koffie en cappuccino smaakte beide prima en het bijbehorende broodje met gesmolten brie, honing & walnoten ook.
Toch vonden wij de cocktailsaus die erbij geserveerd werd niet geheel passen en ook het groene garnituur was apart.

Verder heerlijk gezeten op dit terras in het pittoreske stadshart van Haarzuilens.
Al met een een goede uitvalsbasis voor een versnapering na een wandeling in de buurt.

Datum van bezoek: oktober 2018
7 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gister met een grote groep gegeten bij het wapen. Mooie zaak en vlotte nette bediening. Menu bestond uit 3 gangen. Tomatensoep smaakte goed. Tweede gang was varkensvlees met groenten en aardappeltjes/frietjes. Varkensvlees was veel te ver gebraden. Het was erg droog. Nagerecht was een ijsje met nepslagroom. Kortom een redelijke maaltijd.

Datum van bezoek: september 2018
28 augustus 2018 beoordeeld

Verrassend , leuke kaart , vlotte bediening , rustige plaats om te zitten , voldoende parkeer gelegenheid , ik wist niet dat deze plaats bestond.

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die t Wapen van Haarzuylen bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

Harmelen, Utrecht Province
Haarzuilens, Utrecht Province

In t Wapen van Haarzuylen geweest? Deel je ervaringen!