“Slecht eten en waardeloze bediening!”
Beoordeling van De Vier Balken

De Vier Balken
Geclassificeerd als nr. 2 van 5 Restaurants in Haarzuilens
Keukens: Frans, Internationaal
14 februari 2019 beoordeeld

Friet smaakt naar karton, smaakloze salade, vies groenteprutje, schnitzel heeft totaal geen smaak, koud aardappeltaartpuntje op je bord. Tournedos was nog rauw terwijl om medium gevraagd was. Zonder excuus werd deze hooghartig mee terug genomen naar de keuken. Glas rode wijn was waterig. Zeer slecht adres, al op veel plekken heerlijk gegeten maar zo slecht heb ik het zelden meegemaakt! EEN AFRADER!

Datum van bezoek: februari 2019

3 februari 2019 beoordeeld

De sfeer en de bediening zijn fijn. Op de kaart staat er bij vrijwel elk gerecht een aanbeveling voor wijn en daarvan kan naar hartelust worden afgeweken. De ober liet ons diverse wijnen proeven. Als voorgerecht gebakken coquilles met 'snippers' van serano ham. Gecombineerd met een heerlijke salade met daarin ook zeewier, erg lekker.
Mijn tafelgenoot had een rode bietensalade en waas daar tevreden over. Daarna een goed rood gebakken tournedos met pepersaus. Hier niet alles op één bord maar frites met mayo en een schaaltje met sla apart. Op het bord van die aardappelkrokantjes en een puntje aardappelgebak dat wel een beetje uit is. Voor mijn tafelgenote gevulde portobello's (op de kaart staan portobella's) Er zat een zoete smaak aan het vulsel wat afbreuk deed aan het gerecht. Samen deelden we een kaneelparfait met kletskopen slagroom, heerlijk en al opgemaakt om te delen. Ik was verrast met een 'vuurwerkkaars' toen ze vernamen dat ik jarig was.

Datum van bezoek: februari 2019
23 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met zn negenen
gegeten in "de opkamer". Het eten was heerlijk, de bediening heel attent en aardig. Een aanrader

Datum van bezoek: december 2018
11 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We wilden een 7 geven, maar dat kan hier niet, dus eigenlijk 3.5 ster.
We hadden geboekt via socialdeal, dus dan kun je bij 3 gangen uit 3 gerechtjes kiezen. Op zich was het eten lekker (en genoeg), maar niet bijzonder of heel smaakvol. Je krijgt bij het hoofdgerecht alleen vlees/vis, patatjes en salade moet je bij betalen, wat wel jammer is, omdat je ervan uitgaat dat het erbij zit. Uiteindelijk hebben we 35.50 en 16 euro betaald en dat vinden wij persoonlijk te veel voor wat we kregen.
Er was wel hele vriendelijke en goede bediening en het is er sfeervol!

Datum van bezoek: november 2018
6 november 2018 beoordeeld

De bediening was correct en vriendelijk. Ons werd een keuze menu voorgesteld en de keus was iets o.i.te smal. Wij kozen als hoofdgerecht voor een schnitzel en deze was niet zo lekker als wij ons hadden voorgesteld. We hebben ons er over verbaasd dat wij de groenten en frites bij het hoofdgerecht extra erbij moesten betalen. De hoeveelheid in combinatie met de prijs was niet in overeenstemming.
Het voor-en nagerecht waren overigens uitstekend.

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die De Vier Balken bekeken, bekeken ook

Haarzuilens, Utrecht Province
Haarzuilens, Utrecht Province

Harmelen, Utrecht Province

Utrecht, Utrecht Province

In De Vier Balken geweest? Deel je ervaringen!