“Een prachtige grote kamer op een fantastische ...”
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Terrasse privative
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Reizigersbeoordelingen

sjaakenyv ...
Voorburg, Nederland
1 beoordeling
“Een prachtige grote kamer op een fantastische plek en zeer vriendelijke eigenaren!”
Beoordeeld op 25 augustus 2018 voor een verblijf in augustus 2018

Wij verbleven met z'n tweeën 2 dagen en nachten bij Bertrand en Chantal. Wat een heerlijke rustige plek om uit te rusten aan het zwembad. De kamer is supergroot en schoon en zeer smaakvol ingericht. Beide ochtenden genoten we op het terras van een heerlijk ontbijt met veel verse producten uit de streek. Daarbij persoonlijke aandacht van Bertrand en Chantal met allerlei tips over wat te doen is in de streek, waar de leukste markten te vinden zijn en de goede restaurants. De tweede avond heeft Chantal heerlijk voor ons gekookt en hebben we met z'n vieren gegeten en gedronken en genoten van hun gezelschap. Een aanrader voor iedereen die er even een paar dagen tussenuit wil of op doorreis is en geen haast heeft!

Datum van verblijf: augustus 2018
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
27 aug 2018
Veel dank aan u twee Yvonne is onze grote captain!
Het was een waar genoegen om deze momenten van uitwisseling met u.
Hier is onze motivatie van prachtige bijeenkomsten.
Goede hervatting
Chantal et Bertrand
We made a translation with our firme google we hope it will be allwright
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren