“sfeervolle camping en uitstekend eten”
Beoordeling van Camping de la Bonnette

Camping de la Bonnette
Geclassificeerd als nr. 3 van 6 Restaurants in Caylus
Keukens: Fusion
1 juni 2018 beoordeeld

Heel leuke en vooral lekker rustige camping, waar je je welkom voelt. We hadden een glamping tent dat is pas luxe camperen. Regelmatig speelt er een band en dan kun je samen met andere mensen genieten van het lekkere eten. De kok weet van elke maaltijd een feestje te maken. Bedankt Hans en Marie Jo voor de onvergetelijke, leuke en boeiende week.

20 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier 2 x gegeten bij onze aankomst en vertrek op de bijbehorende camping. Opmerkelijk goed eten voor een lage prijs. Huisgemaakte escargots, 6 euro, waren voortreffelijk. Magret de canard in frambozensaus ook heel goed, zo ook de steak hache raclette. Wordt ook bezocht door Franse uit de buurt, zegt ook wat!

19 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Relaxte kleine camping aan de rand van Caylus. Vriendelijke sfeer. Veel Nederlanders. Schone tent. Prima prijs. Kinderen hebben zich heel veel vermaakt bij het beekje naast de camping.

18 juli 2017 beoordeeld

Weer een super vakantie gehad bij Camping de la Bonette in Caylus. Lange avonden blijven natafelen in het restaurant op de camping waar lekkere gerechten worden geserveerd. Vooral de speciale "thema" avonden zijn in trek bij ons en dan speciaal de dinsdagavond, als Mari-Jo (de vriendin van Hans) speciaal wat lekkers op tafel zet. Camping is lekker rustig (bezoek voorseizoen) en de staanplaatsen ruim. Hans, de eigenaar, staat altijd voor je klaar als je iets wil weten of iets nodig hebt. We missen nu alleen Enzo, de schapendoes van Hans......... In de omgeving kun je lekker wandelen en fietsen, We zullen zeker weer een keer terug komen!

1 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben een paar heerlijke dagen mogen genieten van de gastvrijheid van Hans. Een fijne, eenvoudige maar heel leuke camping in het mooie Franse land. Mooie, ruime, plaatsen.....en toch 'klein maar fijn'. Ook een aanrader: het restaurant van Hans, heerlijk én betaalbaar!!!

Reizigers die Camping de la Bonnette bekeken, bekeken ook

Caylus, Tarn-et-Garonne
Caylus, Tarn-et-Garonne

Parisot, Tarn-et-Garonne
Saint-Antonin Noble Val, Tarn-et-Garonne

In Camping de la Bonnette geweest? Deel je ervaringen!