“100 % genoten.”

Geclassificeerd als nr. 1 van 14 Restaurants in Sint-Katelijne-Waver
Keukens: Belgisch, Europees
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Na sluitingstijd, Privé-dinergelegenheid, Reserveringen
Beschrijving: Centpourcent is een gastronomisch restaurant met een Michelinster in Sint-Katelijne-Waver nabij Mechelen. Het restaurant wordt uitgebaat door chef-kok Axel Colonna-Cesari en gastvrouw Anneleen Soethaert. Chef Axel laat inspireren door het rijke aanbod aan verse streekprodukten en combineert in zijn gerechten zuivere smaak met een verfijnde textuur. Bij alle menu's, waaronder ook een 5-gangen dessertenmenu, kunnen naast aangepaste wijnen ook steeds aangepaste ice-tea's en aangepaste bieren besteld worden. Het sterrenrestaurant beschikt over een mezzanine en een Private Dining Room. Deze ruimte kan ook voor vergaderingen en besloten meetings gereserveerd worden, al dan niet in combinatie met een aangepaste culinaire omkadering. Voor seminaries met smaak, gemakkelijk bereikbaar vanuit Antwerpen, Brussel, Lier en Mechelen, bent U bij Centpourcent aan het juiste adres.
31 mei 2018 beoordeeld

Lekker gegeten met het 5-gangen menu. Aangepaste wijnen goed. Elk gerecht vond ik een ervaring en varieerde naar mijn smaak. Wij gaan dit alleszins aanbevelen aan vrienden om dan nog eens samen terug te komen.

Datum van bezoek: mei 2018

21 mei 2018 beoordeeld

Bij onze eerste kennismaking met Centpourcent kozen wij het gastronomisch menu met 4 gangen: een excellent uitgebalanceerd menu met rijke smaken. Service volledig up to standards, goede adviezen van de sommelier. Prijzig maar hoogstaand en dus warm aanbevolen. Slechts één werkpuntje: het afrekenen mocht iets vlotter verlopen, we moesten nogal lang wachten aan het eind van de avond. Een oud zeer in vele Vlaamse horecazaken...

Datum van bezoek: mei 2018
7 april 2018 beoordeeld

In 2015 was ik er voor het eerst, nu denk ik voor de 4e keer, ik heb nog steeds die wauw factor, je krijgt schitterende gastronomische kunstwerkjes voorgezet, er is echt verschil tussen een goed restaurant en een restaurant wat al jaren een Michelin ster heeft, het zijn soms kleinigheden maar die extra aandacht, die extra zorg aan je gerechten, aan de dranken ook... Ik weet het, je betaalt ervoor, ruim 200 euro voor een avond eetplezier voor 2 (1 x inclusief wijnen) is niet goedkoop maar afgezet tegen hetgeen je ervoor krijgt kan ik er niet negatief over zijn. Voor ons nog plezierig dat het dichtbij is. De ervaring was weerom fantastisch, ik kijk al uit naar een volgend bezoek.

Datum van bezoek: april 2018
4 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De eerste maal dat we hier kwamen en ze gaan ons zeker nog terug zien. Zeer fijn en lekker eten van goede kwaliteit.
Perfecte bediening en zeer goede wijnkeuze. Fantastische uitleg gekregen van sommelier Jeroen

Datum van bezoek: maart 2018
3 maart 2018 beoordeeld

Mooie zaak die rust en gezelligheid uitstraalt, zeer aangename sfeer, gemoedelijk en stijlvol en heel lekker eten, Axel is een zeer goede chef die weet wat de hedendaagse topkeuken verlangt, tot snel!

Datum van bezoek: januari 2018

Reizigers die Centpourcent bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen
Mechelen, Antwerpen

In Centpourcent geweest? Deel je ervaringen!