Van tevoren boeken

vertaald door Google
Manieren om Palenque ruinas te ontdekken
vanaf US$ 94,99
vanaf US$ 71,00
vanaf US$ 38,00
Beoordeeld op 3 april 2018

Veel prachtige Maya tempels in een mooi jungle achtig gebied, zeker in het begin goede looppaden met enkele rolstoel voorzieningen. Ontzettend veel verkopers van prullaria maar ook wat betere spullen. Enkele pyramides cq paleizen mogen beklommen worden voor een mooi uitzicht dover de site.

Datum van activiteit: maart 2018
Beoordeeld op 14 februari 2018 via mobiele applicatie

Een prachtige locatie! Heel veel ruines doe je ook nog mag beklimmen. In de omgeving zijn nog talrijke overwoekerde tempels. Een van de mooiste plekken op yucatan!

Datum van activiteit: januari 2018
Beoordeeld op 12 februari 2018 via mobiele applicatie

Vroeg opgestaan om de drukte te vermijden, en dan is het licht voor de foto’s ook mooier. Deze keer zonder gids, kan heel goed en scheelt 1000 ps. Je kunt de tempel van de inscripties niet meer beklimmen, dus voor de tekens en de sarcofaag van Pascal moet je naar het museum in Mexico Stad.
Maar je kunt er heerlijk rondwandelen tussen de vele tempels en paleizen, nog maar 10% van alle bouwwerken is opgegraven.
Het museum aldaar schijnt ook mooi te zijn, maar dicht op maandag.

Datum van activiteit: februari 2018
Beoordeeld op 9 februari 2018 via mobiele applicatie

Prachtig gelegen, midden in de jungle ligt deze Maya stad.
Zeer toegankelijk en sommige delen ook te beklimmen.
Omdat wij een eerdere Mayastad hadden bezocht met gids, vonden we dat hier niet noodzakelijk.

Datum van activiteit: februari 2018
Beoordeeld op 24 januari 2018 via mobiele applicatie

De ruïnes van Palenque hebben een hele mooie ligging in de jungle. Het leuke is dat je een aantal ruïnes mag beklimmen en vanaf daar een fantastisch uitzicht hebt! Je moet goed ter been zijn, want het is een behoorlijke klim naar boven. Het terrein is erg groot. Als je richting de waterval loopt, kom je in de jungle nog een aantal vervallen stukken tegen. Ook hier zijn veel trappen en is het een hele klim. De waterval is klein, maar wel leuk om even langs te lopen. Wij hebben alles lopend gedaan en hebben geen gids genomen. Overal staan bordjes met informatie in het Engels. Verder hadden wij een Loney Planet bij waar ook een uitgebreide beschrijving in staat.

Datum van activiteit: december 2017