“Heerlijk restaurant”

Keukens: Mexicaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
1 juni 2018 beoordeeld

Het restaurant is in de toeristen zone, we hadden voor 18 man een mooie lange tafel aan de rustige straat; leuk om tijdens het eten de voorbijgangers te zien. Het restaurant is in Maya stijl ingericht, ziet er erg leuk uit. Ondanks het grote gezelschap werd er adequaat opgenomen en goed uitgeserveerd; heerlijk Mexicaans eten voor een bescheiden prijs.

12 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dus niet zo best. We aten hier een schotel met kleine hapjes, een soort Maya tapas dus. Flauw en slap, alleen de chorizo was lekker. Moeilijk te verknoeien want recht uit de koeling. Naast ons streek een buslading Amerikanen neer met zoals vaak meer geld dan smaak, dus die vonden alles prima, zelfs de gitarist met musicbox die twee keer quatanamera verpestte.
Niet naar toe dus.

7 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant heeft een aardige ligging en ziet er comfortabel en ontspannen uit van buiten.
Toen we eenmaal binnen waren, probeerde de bediening zeer vlot te zijn, maar we hadden onze keuze gewoonweg nog niet gemaakt. De ober wekte bij ons de indruk dat hij ongeduldig werd.

We kregen een mandje met daarin oud brood en nachos. De boter leek vers en de salsa was prima.

Mijn voorgerecht was de guacamole, die van mijn man was de Azteken soep. Het smaakte prima.
Het hoofdgerecht was voor mij de tortilla's met garnalen en voor mijn man de beefsteak met friet en groenten.

Mijn tortilla's waren vreemd van smaak. Alsof ze niet helemaal gaar waren. De garnalen daarentegen waren juist weer te gaar.

De friet van mijn tafelgenoot was uiterst vet.

Uiteindelijk hebben we een andere ober gevraagd om koffie, de rekening en "onze" taxichauffeur te bellen.

De koffie was niet goed. De bonen leken verbrand waardoor de koffie bitter was.
De rekening moest ik nog een keer vragen aan de ober.
Evenals het bellen van onze taxi.

Die taxi was na drie keer vragen nog niet gebeld, de ober reageerde zeer onbeleefd door, mijn interpretatie, minachtend te lachen.

Ik zou niemand het restaurant aanraden, helaas.

15 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten met de familie. De fried yucca en melted cheese vielen in de smaak. De filet mignon was eindelijk in orde. De huisgemaakte ijscreme en flan napolitane waren heerlijk. De wijn was echter niet te drinken. De life musiccmaakte het plaatje af

6 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Restaurant Maya Cañada heeft een mooi, rustiek terras, waar je heerlijk in de ochtendzon kunt ontbijten...

Reizigers die Restaurant Maya Cañada bekeken, bekeken ook

In Restaurant Maya Cañada geweest? Deel je ervaringen!