“Heerlijk ontbijt op sfeervol terras”
Beoordeling van Restaurant Maya Cañada

Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Een TripAdvisor-lid
Amsterdam, Nederland
6 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Restaurant Maya Cañada heeft een mooi, rustiek terras, waar je heerlijk in de ochtendzon kunt ontbijten...

1 oktober 2016 beoordeeld

Het geheel oogt gezellig, maar toch hebben we dat niet ervaren.
Het personeel is correct, maar op wat plichtmatig, ongeinteresseerd en gehaast.
Daarnaast vonden we het eten beide gewoon niet lekker, en dat was niet alleen een kwestie van smaak.
Aangezien Maya Cañada ook niet de goedkoopste is krijgen ze van mij een onvoldoende.

29 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor vegetariërs staat op de menukaart vermeld welke recepten vegetarisch zijn. Gisteren dit restaurant vermeden vanwege de veel te harde live muziek. Vandaag was er geen orkest en zagen we onze kans schoon. Het eten was okayish, de bediening snel en efficiënt, plichtmatig vriendelijk. Binnen een uur hadden we de rekening. Kortom, aardig eten, vlot bediend maar weinig sfeer.

11 februari 2016 beoordeeld

Geen haut cuisine, maar degelijke gerechten, zowel internationaal als Mexicaans. Ruime keus. We hadden onder meer de Sea Barse (de zoutwater roofvis), een specialiteit, gesmoord in groente. Vandaag de in tequila geflambeerde garnalen en een mooi mix van steak, groente en wat mole's. . Huisgemaakt ijs en life muziek.

27 november 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel ligt in een wijkje met diverse hotels en restaurants allemaal gericht op touristen die de ruines willen bezoeken. Het centrum van het dorpje zelf stelt helemaal niets voor. Gauw doorheen lopen. Dus voor het eten op het eigen wijkje aangewezen. Mooie hotelkamer met twee hele ruime bedden, airco en tv. Geen koelkast om onze drankjes voor onderweg te koelen. Ontbijt in het restaurant waar je overigens goed kunt eten. De combi maaltijd voor 2 personen was erg lekker. Een redelijk zwembad om na het warme bezoek aan de ruines nog even af te koelen. We hebben veel profijt gehad van de tourist guide, er ontgaar je anders toch nog heel veel. Prijs, als bijna alles, is onderhandelbaar!

Reizigers die Restaurant Maya Cañada bekeken, bekeken ook

In Restaurant Maya Cañada geweest? Deel je ervaringen!