“Goede locatie heerlijk eten, value for money.”
Beoordeling van Restaurante Saraguatos

Restaurante Saraguatos
Geclassificeerd als nr. 5 van 66 Restaurants in Palenque
Keukens: Mexicaans
22 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond hier gegeten, en we werden verrast door de gastvrijheid en het lekkere eten.
Alleen hoofd gerecht, een garnalen schotel met koffiebonen.
En een steak met koffie saus, bijzondere smaken , maar wel de moeite van een bezoek waard.
Na afloop een ristretto waarbij je echt koffie proeft.
Geweldig.

1 oktober 2016 beoordeeld

Saraguatos heeft een simpele maar gezellige uitstraling.
De steak was erg smakelijk, en omdat ik het niet kon vinden op de dessertkaart kwamen ze met een heerlijk stuk flan aanzetten als alternatief.
Verder is het personeel prima en toont de eigenaar zich betrokken.
Ik zeg niet dat Saraguatos perfect is, maar gezien de prijzen is het uitstekend wat je voor je geld krijgt.

4 augustus 2016 beoordeeld

Het eten was heerlijk. Ondanks dat er geen zee in de buurt is, waren de garnalen zalig en een absolute aanrader. Eigenaar is zeer gastvrij en opmerkzaam, heel fijn.

1 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten voor weinig geld in een gezellige ambiance! Zeker een aanrader voor wie heerlijk wil eten voor weinig geld

1 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben er Lekker gegeten, er hangt een gezellige sfeer en de bediening is netjes en vriendelijk. Ook de cocktails waren (die we kregen 2 voor de prijs van 1) een goede toevoeging.

Reizigers die Restaurante Saraguatos bekeken, bekeken ook

In Restaurante Saraguatos geweest? Deel je ervaringen!