Besparingsmelding! 33% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 33% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 265 per nacht.

Besparingsmelding! 19% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 19% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 62 per nacht.

Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 55 per nacht.

Cabañas Kin Balam Palenque(Palenque)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis internet
BestDay.com
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 54 per nacht.

• Zwembad
Cabanas el Porvenir(Palenque)(Heel veel waar voor je geld!)
8 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier 3 nachten geslapen. Bedden goed, airco, zwembad en schone kamers. Veel leuke restaurantjes in de buurt hierdoor geen ervaring met hun restaurant. Maar het hotel is zeker een aanrader. Goede plek om alles te zien in Palenque

Verbleef: maart 2018
24 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi hotel met vriendelijk personeel. Ruime kamer (nr 228). Er is een kluisje aanwezig op de kamer en het hotel heeft een eigen afgesloten parkeerplaats. Het hotel ligt vlakbij de ruïnes van Palenque en de watervallen van Roberto Barrios, die zeker een bezoekje waard zijn en dichterbij liggen dan die van Agua Azul.

Verbleef: januari 2018, reisde met vrienden
21 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een goed hotel. In deze parkachtige buurt zijn vele restaurantjes. De plek van de kamer is heel belangrijk. Op sommige plaatsen is het heel gehorig! Er is geen lift. Wel een heerlijke lobby en zwembad. Restaurant OK.

Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
17 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel met alle voorzieningen om lekker bij te komen. Ligt centraal aan een gezellig straatje met diverse restaurants en cafés waar het prima eten is. Vriendelijke bediening en behulpzaam personeel . Ruime kamer met airco en TV, wasservice.
Lekker zwembad.

Verbleef: juli 2017, reisde met familie
25 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijn hotel in wijk vol restaurantjes. 10 minuten rijden naar de tempels. Zwembad is heerlijk om even bij te komen. Verdeeld in klein badje en groter en dieper bad.
Onze kamer was niet groot maar prima.

Erg fijn hotel en aardige mensen in bediening

Verbleef: april 2017, reisde met een partner