“Beste Italiaan ooit !!!”

Monte Verde Trattoria Pizzeria Italiana
Geclassificeerd als nr. 1 van 64 Restaurants in Palenque
Geschikt voor: Speciale gelegenheden
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
12 september 2016 beoordeeld

Met vrienden tijdens een djoserreis hier gegeten en 't was excellent , de locatie , de bediening , de wijnen , en natuurlijk 't eten , alles was hier tot in de puntjes verzorgd.

Schrijf een beoordeling

27 juli 2016 beoordeeld

Naar aanleiding van de #1 notering bij Tripadvisor zijn we dit restaurant gaan (be)zoeken. Het ligt een stukje van de weg en je moet over wat hobbels en bruggetjes voordat je er bent. Prachtig stekje en heerlijk eenvoudig Italiaans gegeten. Complimenten voor de kok.

12 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanraden van TripAdvisor dit restaurant bezocht. Unieke ligging en kwaliteit van eten was èrg goed! Voor ons tot nu toe de beste aanrader naar aanleiding van onze Mexico vakantie!

11 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede bediening, Engelse kaart, wifi en lekker eten! Italiaanse eigenaar. Alles ging snel en het uitzicht is erg mooi.

11 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel sfeervol restaurant en zelf door Tripadvisor gevonden. Afgelegen maar een echte aanrader. Er wordt goed Engels gesproken en zijn erg vriendelijk. Gezellige muziek op de achtergrond en dat midden in het bos!

Reizigers die Monte Verde Trattoria Pizzeria Italiana bekeken, bekeken ook

In Monte Verde Trattoria Pizzeria Italiana geweest? Deel je ervaringen!