“Moeilijk te beoordelen..”

Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Romantisch, Barscene
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
15 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Grote en drukbezochte zaak. Wij gingen er 2x eten omdat ons hotel op weg naar de ruines lag. Het merendeel van het personeel lijkt je tegen hun zin te bestellen en verwacht dan ook nog eens een royale fooi. Niet dus. De pizza's zijn lekker. Het andere eten eerder gemiddeld. De bandjes die 's avonds spelen zijn blijkbaar ook elke avond dezelfde.

Schrijf een beoordeling

24 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze hotspot gelegen in de jungle bergafwaarts van de ruines van Palenque komt vooral tot zijn recht later op de avond. Degelijke maaltijden en vriendelijk personeel. Afhankelijk van de avond wisselt het niveau van de optredens. Toen ik er was kon ik me niet ontdoen van het gevoel dat de muzikanten een vast lijstje speelden, en kreeg het geheel iets van een avond in een all-in resort. Desalniettemin the place to be als je onder de mensen wil komen in dit stuk van de jungle.

24 september 2016 beoordeeld

op de route naar de ruines, in de jungle, uitgebreide kaart, met versgemaakte pizza's. Live muziek en optreden s' avonds maar niet op een mega toeristische wijze.

11 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Cool plekje middenin de jungle op de weg naar de ruine van Palenque. Goed eten en prettige bediening en bovenal leuke live muziek. Je moet wel van de panfluit housen trouwens. Ontbijt is goed en alles is zeker niet te duur. Wel ff deet spuiten. Als je in Palenque bent zeker een keer s'avonds gaan zitten.

10 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een heel gezellig restaurant alles buiten. Er traden verschillende bands op, op een gegeven moment werd er ook gedanst. Wij aten beide fajitas en onze zonen pizza, helemaal niet duur en super lekker! Echt een aanrader en helemaal in de sfeer van jungle

Reizigers die Don Muchos bekeken, bekeken ook

Palenque, Chiapas

In Don Muchos geweest? Deel je ervaringen!