“Wederom heerlijk dineren in rustiek kader”
Beoordeling van Chez Koen Wervik

Chez Koen Wervik
Geclassificeerd als nr. 3 van 19 Restaurants in Wervik
Keukens: Grill
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant werd een viertal jaar geleden volledig verbouwd naar de normen van de restauranthouder. Het gezellige interieur, houten integraties en heerlijke keuken vormen de subjectieve omranding van sfeer en gezelligheid. De steak gebakken op de gril verzorgt onze smaakpapillen in combinatie met de diversiteit aan grootmoeders attributen die het mogelijk maakt te dineren (borden, bestek, ...). Kortom een heerlijk diner, buiten in de tuin met de glorierijke avondzon op ons gelaat genietend van een karaffe Rosewijn.

Datum van bezoek: mei 2018

15 februari 2018 beoordeeld

De donderdag of vrijdag ideaal om steak a l'os a volonté te gaan eten. Van maandag tot woensdag ribbetjes a volonté.

Datum van bezoek: december 2017
21 januari 2018 beoordeeld

Bij aankomst viel het leuke interieur op. Het restaurant was niet volzet maar toch moesten we lang wachten op onze aperitief. Op het hoofdgerecht moesten we toch bijna een uur wachten. Als er dan nog een hele tijd zit tussen serveren van de eerste en de 6de persoon van onze tafel zorgt dit toch voor een ongemakkelijke situatie. Als de frieten en de saus op de koop toe nog vergeten worden en de ober voor een 2de keer moet komen vragen welke saus er besteld werd was het duidelijk dat het hier niet om een top restaurant ging. Er werd nog een koffie besteld en die kregen we gewoon in een tas, zonder onderbord... Al bij al lekker gegeten maar niet voor herhaling vatbaar door mindere bediening.

Datum van bezoek: januari 2018
4 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant dat vooral grill-specialiteiten heeft is heel aangenaam en ook heel ruim voor grote groepen. De keuze is heel,uitgebreid en alles wat op tafel komt is telkens heel lekker.
Een aanrader voor vleeseters.

Datum van bezoek: mei 2017
8 oktober 2017 beoordeeld

Wij zaten van voor waar het aangenaam en gezellig tafelen was. Het eten kwam vlot en was verzorgd. Vanachter is er een grotere zaal, voor grotere groepen. Kinderen zijn er welkom met een ( kleine) aparte speelruimte.

Datum van bezoek: oktober 2017

Reizigers die Chez Koen Wervik bekeken, bekeken ook

Wervik, West-Vlaanderen

In Chez Koen Wervik geweest? Deel je ervaringen!