“Lekker eten, veel te lang wachten...”
Beoordeling van Colette - De Vijvers

Geen foto ontvangen
Heb je een foto?
Voeg deze dan toe!
Colette - De Vijvers
Geclassificeerd als nr. 5 van 5 Restaurants in Averbode
8 augustus 2021 beoordeeld

Zondagmiddag, gereserveerd bij de bistro. Om 12u15 aangekomen en vriendelijk onthaal. Aperitief en voorgerecht vitello tonato : heerlijk en tijdig geserveerd. Maar nadien ... meer dan 1u30 gewacht op het hoofdgerecht en dat was vermoedelijk nog langer geweest moesten wij de maitre de salle niet hierop gewezen hebben. Heel wat bezoekers zijn nà ons gearriveerd en voor ons terug vertrokken nà een volledige menu. Hoofdgerecht (grietfilet) was lekker maar het lange wachten heeft onze zondaglunch verbrodt. We waren klaar omstreeks 15u30; dit duurde allemaal veel te lang voor een bistro lunch. Spijtig... Tip : heb meer aandacht voor mensen die zeer lang op hun maaltijd moeten wachten en anticipeer hierop met gepaste follow up, dit vermijdt teleurstellingen en negatieve recenties.

Datum van bezoek: augustus 2021

13 juli 2021 beoordeeld

We keken er allemaal zo naar uit om na lange tijd met ons allen nog eens lekker te gaan eten, Locatie was mooi, zonneke was van de partij, maar toen de aperitief hapjes en de voorgerechtjes na een uur gewacht te hebben met alleen onze drank en een broodje, kwam al vlug de teleurstelling. mini quiches zijn inderdaad mini mini, voorgerechtjes zijn klein en heel duur voor wat je krijgt, Na weer bijna een uur wachten kwam eindelijk ons hoofgerecht, ons werd als suggestie van de chef de mosselen aangeraden, en daar het dit jaar hele goede mosselen zijn, kozen vier pers voor dit gerecht, wat een teleurstelling het ware kleine mosselen niet gekruid totaal smakeloos. iemand had steak gevraagd en dat werd letterlijk gepresenteerd als een steak op een bord, klein stuk vlees op groot bord, zonder garnituur, zonder saus, toen we voegen waar de mosselsaus en peperroomsaus en vis saus was, kwam er iemand met een plateau die al die potjes zomaar bij iemand zetten , zodat de persoon met de steak de vissaus kreeg, onze tafel was een echte chaos, gelukkig waren de bordjes van het brood blijven staan zodat we daar ons veel te hard gebakken frietjes konden opleggen. kindjes hadden kip met appelmoes gevraag maar de hoeveel was voor een kleuter, terwijl ik de leeftijd van de kindjes had doorgegeven en ze werd zoals de steak gepresenteerd, enfin de lijst is te lang om op te noemen, heb mijn ongenoegen trouwens gemeld bij de afrekening, waarbij ons, omdat we allen met honger doorgingen, een kop koffie of thee werd aangeboden, waar ik vriendelijk voor bedankt heb, ik wou dat de forse rekening voor een lekker etentje was, spijtig maar het zal bij deze ene keer blijven

Datum van bezoek: juli 2021
5 juli 2021 beoordeeld

Als toekomstige bruid wou ik graag gaan uiteten met mijn bruidsmeisjes & kozen we De Vijvers uit na het horen van goede reviews.
Echter vrees ik dat de reviews enkel gelden voor mensen die uitstralen dat ze enigszins kapitaal bezitten.
Het niet willen van een alcoholisch aperitief werd vreemd onthaald. Hierna werden de borden reeds van tafel gehaald terwijl we nog aan ons brood bezig waren.
Na het vragen van de prijs van de suggestie, die noch op de kaart, noch op een bord te vinden was, kregen we de vraag of deze überhaupt in het budget paste. Ongepast & ongehoord.
Na een uur wachten op onze hoofdmaaltijd werd ook deze te vroeg van tafel gehaald. Tijdens dat afruimen werd er ook een glas omver gestoten waarbij er noch een nieuw glas werd aangeboden, noch werd de drank op tafel of de grond afgeveegd.
Ook een koffie aanbieden als dessert leek er teveel aan & na afrekenen kon er geen 'dag' of 'fijne dag nog' vanaf.

Heel jammer om na zoveel goeds te horen, zo'n slechte ervaring te hebben gehad.
We zijn met z'n allen overtuigd dat we in deze zaak helaas niet meer zullen komen eten.

Datum van bezoek: juli 2021
28 juni 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke lunch in de bistro. Ook uitleg gekregen over een opmerking van mij bij een vorig bezoek. Betrokken personeel.

Datum van bezoek: mei 2021
24 mei 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

De bistro van dit restaurant is de ideale plek om in het Belgische weer buiten te eten.
De bekende klassiekers staan op de kaart.
Een heel lekkere toast champignons en kaaskroketten als voorgerecht, gevolgd door stoofvlees met frietjes. Deze was gewoon goed, maar jammer genoeg waren de kalfszwezeriken en de puree veel te zout.
De nagerechten waren dan weer wel geslaagd. Dame blanche, pannenkoek met appeltjes en een café glacé. Voor de theedrinkers: zakje Twinings (steeds een teleurstelling: alsof je koffiedrinkers Nescafé zou geven).

Datum van bezoek: mei 2021

Reizigers die Colette - De Vijvers bekeken, bekeken ook

Averbode, Vlaams-Brabant

In Colette - De Vijvers geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.