11 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

't Bullekroffie is een gezellige B&B en kleinschalige camping. De appartementen zijn gezellig en authentiek. Alles ademt een landelijke sfeer wat uitermate goed bij het B&B concept, de historie en de omgeving aansluit. De appartementen zijn van alle luxe voorzien, ruime badkamer met bubbelbad en stoomcabine. 'S ochtends wordt er een heerlijk uitgebreid ontbijt geserveerd. De rest van de faciliteiten zijn net zo goed verzorgd als de appartementen. 't Bullekroffie is zeer zeker een aanrader.

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
20 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze B&B heeft een minicamping, een vergaderruimte, een ruime ontbijtzaal en prachtig, met wellnessfaciliteiten ingerichte kamers met heerlijke bedden.

We hebben enorm genoten van de accommodatie waar veel te doen is. Binnen in de gemeenschappelijke ruimte kun je lekker tafeltennissen, sjoelen, tafelvoetballen, lezen en allerlei indoorspelletjes doen.
Buiten is er voldoende ruimte om bijvoorbeeld te badmintonnen en je kunt er in de omgeving lekker wandelen of even een paar kilometer hardlopen.
Uitstekende plek voor een weekendje met bijvoorbeeld 24 vrienden en een goede uitvalsbasis voor andere attracties in de buurt en aan de kust.

We zijn gastvrij ontvangen en rondgeleid door de zes kamers met in totaal 29 bedden, met elk van ze een apart karakter.

Jammer dat wij de toeristenbelasting niet konden pinnen of overmaken via de bankapp. Moest contant en dus heen en weer naar een pinautomaat op 6 km. afstand. Niet fijn, maar het mocht de pret die we hebben gehad, niet drukken.

Verbleef: juni 2016, reisde met vrienden
27 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zo leuk hadden we het niet verwacht. Appartementjes zijn van alles voorzien. Het ontbijt is pure verwennerij. Gezellige sfeer, mooie omgeving, net iets weg van de drukte direct aan zee. Veel te doen voor de kinderen (trampolines, sjoelbak, etc).

Verbleef: mei 2016, reisde met familie
27 juli 2014 beoordeeld

Wat hebben we heerlijke dagen gehad in de "Lakenvelder" op
't Bullekroffie". We werden gastvrij ontvangen met koffie en zelfgebakken cake. Het appartement was heel compleet, met keuken, badkamer met ruime stoomdouche, een grote whirlpool, dubbele wastafel, apart toilet, ruime zitkamer, met apart slaapgedeelte, op de boven verdieping twee eenpersoons bedden.
Er stonden allerlei lekkere hapjes en drankjes klaar voor gebruik en voldoende koffie en thee om zelf te zetten.
Het ontbijt, fantastisch, zelfgebakken brood, eitje, vers geperste jus, veel verschillende broodjes, koek, fruit, yoghurt, verschillende dranken, koffie thee, enz. enz.
Buiten ruimte te over om je eigen maaltijd te nuttigen of ergens lekker te relaxen, stoelen e.d. volop aanwezig.
De warmte en aandacht heeft ons zeer veel goeds gedaan.

• Verbleef: juli 2014, reisde met een partner
4 april 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Van 3-4-2014 - 4-4-2014 verbleven we (schoolleiders) in een groepsaccommodatie met 12 personen. Uitstekende schone en nette appartementen, uitstekende service. Zeer vriendelijk geholpen. De accommodatie leent zich ook voor individuele bezoeken en grenst aan een mini-camping.

Verbleef: april 2014, reisde voor zaken