“Heerlijke vakantie”

Beoordeling van Castagno (CNG222)

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

406beasti ...
1 beoordeling
“Heerlijke vakantie”
3 weken geleden beoordeeld voor een verblijf in juli 2021

Ik wil liever geen reclame maken voor deze geweldige vakantieplek. Het is zo mooi dat ik het eigenlijk voor me zelf wil houden.
We hebben met twee gezinnen bestaande uit vier volwassenen en zes kinderen van vier tot zestien jaar een fantastische week gehad. De gastheer is een oase van rust en welwillendheid. De omgeving en uitzicht zijn betoverend. Iedere dag ontdekken we wat nieuws op het enorme terrein.
We komen heel graag nog eens terug.

Datum van verblijf: juli 2021
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren
Vertrouwd door reizigers
Je gratis vermelding instellen
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.