“Heerlijk getafeld”
Beoordeling van Restaurant Wilford T

Restaurant Wilford T
Geclassificeerd als nr. 1 van 30 Restaurants in Temse
1 juni 2018 beoordeeld

Niks dan lof over Wilford T: mooie locatie, aangename en hartelijke bediening, heerlijk gegeten. Zeer fijne ervaring!

24 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens een zeer vlotte reservatie gevraagd naar een plaatsje aan de eettoog. Het is altijd een toffe ervaring om een chef aan het werk te zien en in de setting van Wilford T met een beperkte capaciteit hadden we echt het gevoel dat we mee aan het fornuis stonden.
Gezien onze beperkte bezoektijd kozen we voor het marktmenu (3 gangen) dat met veel enthousiasme werd aangepast aan enkele persoonlijke voorkeuren.
Alle gerechten waren van een zeer hoog niveau en rekenen we, naar onze mening, tot de betere in de streek. Vooral de lekkere amuses en zoetigheden achteraf maakten de ervaring des te completer. Ook de lekkere wijnselectie verdient een vermelding.
Wij komen zeker nog terug om het volledige menu te proeven!

12 mei 2018 beoordeeld

Je kan hier gezellig plaatsnemen in het restaurant +- 25 plaatsen of ook eten aan de bar met de open keuken. Als single geniet ik van een etentje aan de bar en zie je hoe alles vers bereid word.
Als er zo niets op de kaart staat wat je niet lust, heeft de chef altijd een noodoplossing en vraagt hij naar je persoonlijke voorkeuren en maakt dit dan voor je neus.
De wijnkeuze is ook zekers lekker & aangepast

26 april 2018 beoordeeld

Sublieme ervaring gehad gisteren in Wilford T. Letterlijk van onze sokken geblazen. Overheerlijke gerechten en hartelijke bediening. Wij komen zeker terug!

15 april 2018 beoordeeld

Nadat ik de zeer positieve recentie in Trends gelezen had besloten we te reserveren voor de lunch. Men komt binnen in de kunstgalerij , gelegen in een strak gerenoveerd herenhuis . De eerste indruk oogt een beetje kaal , doch de tentoongestelde werken komen zo beter tot hun recht. Achteraan bevind zich de open keuken van waaruit de chef pareltjes op het bord presenteerd ! Heel lekkere , pure smaken zonder franjes.Zeer vlotte en vriendelijke bediening , dat alles tegen een aanvaardbare prijs . Zeker voor herhaling vatbaar !

Reizigers die Restaurant Wilford T bekeken, bekeken ook

Belsele, Oost-Vlaanderen
Sint-Niklaas, Oost-Vlaanderen

In Restaurant Wilford T geweest? Deel je ervaringen!