“lekker gegeten met ons 2-en”
Beoordeling van Brasserie Geesje

Brasserie Geesje
Een tafel reserveren
di 25-6
20:00
Geclassificeerd als nr. 1 van 7 Restaurants in Kortenhoef
5 april 2019 beoordeeld

Heel lekker eten voor een hele nette prijs. Heerlijke biefstuk en lekker stoofvlees. Attente en persoonlijke bediening. Mijn man kiest dit restaurant uit voor zijn verjaardag....

Datum van bezoek: februari 2019

27 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben heerlijk gegeten bij Geesje. Prijs-kwaliteit was boven verwachting! Heerlijke producten. Prettige bediening. Zeer pittoreske locatie aan de Kortenboefse dijk. Mooie historische locatie.
Ook het 'winkeltje' boven is een bezoekje waard. Wij komen zeker terug.

Datum van bezoek: januari 2019
2 januari 2019 beoordeeld

Top locatie gezellig en betaalbaar fijne bediening ruime keuzen en parkeren voor de deur zeker voor herhaling

Datum van bezoek: oktober 2018
29 december 2018 beoordeeld

zeer slecht kerst diner.. Verders geen ervaring.
zou dit restaurant niet aan raden, Sorry.
Was de kok soms ziek????????????????

Datum van bezoek: december 2018
16 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij aten hier met een groep collega’s. Het was helemaal geslaagd. Erg lekker, superaardige bediening en heel gezellig. Het was ons kerst etentje en we gaan volgend jaar gewoon weer hierheen!

Datum van bezoek: december 2018

Reizigers die Brasserie Geesje bekeken, bekeken ook

Loosdrecht, Noord-Holland
s-Graveland, Noord-Holland

Breukelen, Utrecht Province

In Brasserie Geesje geweest? Deel je ervaringen!