“Zo'n heerlijk huisje om in te vertoeven!”

Beoordeling van Gastenverblijf KortVertoef

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Houten, Nederland
Niveau 2 bijdrager
3 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 4 nuttige stemmen
“Zo'n heerlijk huisje om in te vertoeven!”
Beoordeeld op 16 september 2020 voor een verblijf in september 2020
personen vonden dit een nuttige beoordeling

Na een drukke week van hard werken en verjaardagen, hebben we samen genoten van onze retraite in Kortvertoef.
Wat een warm welkom van zowel de gastheer als gastvrouw! Om vervolgens kennis te maken met het gastenverblijf, Kortvertoef. De tuin vol zoemende bijtjes, zalig om 's ochtends in de zon van ontbijt en koffie te genieten. Rozig van het kanoën schoven we aan bij de buren, Docks.
We hebben vier dagen in Kortvertoef verbleven. Ze voelde als twee heerlijke weken weg.
We komen zeker een keer terug!

Je leeftijdgroep 50-64
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
134jeanet ...
Middelburg, Nederland
2 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
“Groene waterrijke oase in de Randstad”
Beoordeeld op 12 september 2020 voor een verblijf in september 2020
personen vonden dit een nuttige beoordeling

Wat een prachtig plekje in het groen aan het water. In de Randstad en toch zo rustig en stil. Een zeer volledig en smaakvol ingericht gastenverblijf. Eigenaren Antoinette en Marten hebben ons liefdevol ontvangen en geen moeite was teveel. Kano en bootje werden gereed gemaakt voor een tochtje over het water aan het einde van de middag. Daarna gezellig geborreld. Een prima plekje om binnen 20 minuten de drukte van Amsterdam of Utrecht te bezoeken om daarna te ontspannen in Kortvertoef. Fijn om je e-bikes mee te nemen die veilig op het knusse, afsluitbare terrein kunnen staan. De airco was heerlijk en het linnen beddengoed geweldig. Een nachtje voelde als een lang weekend vakantie! Bedankt Antoinette en Marten!

Renate W
Zeist, Nederland
1 beoordeling
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
“Een prachtig mooi verblijf in een rustige omgeving aan het water.”
Beoordeeld op 11 september 2020 voor een verblijf in september 2020
personen vonden dit een nuttige beoordeling

Dit gastenverblijf heeft mij positief verrast. We werden gastvrij ontvangen door Marten en Antoinette, die ons een rondleiding gaven door het gastenverblijf. Aan werkelijk alles is gedacht. Het is dan wel een bed zonder breakfast, maar bij ontvangst stonden er allerlei lekkernijen om ons te verwelkomen. Bovendien is er een volledige luxe keuken, waar je heerlijk zelf kunt kokkerellen. Blij werd ik van de inloopdouche, maar nog meer van het heerlijke bad, waar je in kunt verdwijnen voor de nodige ontspanning. De slaapkamer is op de eerste verdieping die bereikbaar is met een toegankelijke trap. Van daaruit kijk je uit over het water. We hebben heerlijk geslapen in het kingsize bed met linnen beddengoed. Hier komen we zeker nog terug.

Datum van verblijf: september 2020
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren