“Het verblijf en de eigenaren waren TOP!”

Beoordeling van B&B Aan de Bagijnstraat

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Schrijf een beoordeling

Reizigersbeoordelingen

MarliesJ1
1 beoordeling
“Het verblijf en de eigenaren waren TOP!”
Beoordeeld op 18 juni 2019 voor een verblijf in juni 2019

Een dikke pluim aan deze B&B!
2 weekenden terug heb ik hier met een vriendin overnacht in 1 van de nieuwe verblijven.
GEWELDIG! We werden erg fijn en vriendelijk ontvangen, er werd gelijk het eea uitgelegd en we zijn nog even bij de paarden gaan kijken.

Het verblijf zag er top uit! De eigenaar bleek veel zelf te hebben gedaan wat je er duidelijk in terug zag. Er is goede privacy en veel groen.
In de avond wilde mijn vriendin en ik Nijmegen nog in, hiervoor konden we de fietsen lenen wat erg handig was. Op deze manier gelijk de mooie natuur mogen zien. (we zijn door het bos gefietst)
Nijmegen was heel gezellig en de volgende ochtend werden we na een zeer aangename nachtrust op de afgesproken tijd gewekt met een heerlijk ontbijtje.

Alleen de koelkast deed het niet, maar dat was misschien met het aansluiten niet goed gegaan. Hier gingen ze gelijk iets aan doen.

Kortom, een absolute aanrader! We komen hier zeker nog eens terug 

Datum van verblijf: juni 2019
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren