“Gezellig en lekker”
Beoordeling van Bij D’Ingens

Bij D’Ingens
Geclassificeerd als nr. 33 van 41 Restaurants in Boxtel
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Het was heerlijk zitten op de markt in Boxtel bij d'Ingens. Wij hadden geluk met misschien de laatste zonnige dag van deze zomer. Maar met de heerlijke soepjes en broodjes is het altijd zonnig. Bedankt voor de goede tip.

Datum van bezoek: september 2019
14 juni 2019 beoordeeld

De eigenaresse is gemotiveerd en vriendelijk. De wc's zijn schoon. Altijd belangrijk om dit even te checken. De keuken ziet er schoon uit.
De bediening is snel. We hebben er een alcoholvrij Mojito gedronken die werd geserveerd met ijsblokjes en een takje verse munt. De prijs was goed van dit drankje.

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Bij D’Ingens bekeken, bekeken ook

Boxtel, Noord-Brabant

In Bij D’Ingens geweest? Deel je ervaringen!