Beoordeeld op 25 augustus 2017

Prachtig oud gebouw. Annex nieuwbouw met super kamers: ruim, netjes, zithoekje, frigo. Wij hadden geen uitzicht op de fjord, jammer. Het hotelpersoneel was heel behulpzaam en vriendelijk. Dit kan niet gezegd worden van alle zaalpersoneel in het restaurant. De zaal is op zich nochtans heel charmant en mooi. Het ontbijtbuffet is meer dan in orde, het avondbuffet niet verrassend maar ok. Je kan ook gezellig napraten of aperitieven in de lobby of op het mooie tuinterras. Prima uitvalsbasis voor verkenning van de Hardangerfjord. Bergen op 1 uur rijden.

Kamertip: vraag een kamer aan de fjordzijde!
  • Verbleef: juli 2017, reisde met familie
Beoordeeld op 27 juli 2017

Eerste kamer was de douche ronduit slecht, klein oud en vies. Andere kamer gekregen, kamer was nog steeds erg gedateerd maar wel een prima douche. Personeel is bijzonder vriendelijk en behulpzaam, buffet heeft ruime keuze. Zowel ontbijt als diner is prima verzorgd.
In 2015 ook in dit hotel geweest, toen in het moderne gedeelte. Dat heeft wel onze voorkeur.

Kamertip: Wij verblijven liever in het nieuwe moderne gedeelte dan in het klassieke.
  • Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 9 juni 2017 via mobiele applicatie

Prachtig oud hotel. Vriendelijk personeel. De hele dag gratis koffie of nespresso. Eten was goed geen culinaire hoogstand. Wij hadden een kamer in het oude gedeelte met balkon en uitzicht op de fjord. Aanrader!

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 20 mei 2017

Onze aankomst: het is niet meteen duidelijk waar je moet zijn, en nog minder waar de parking is (waar je een paar straten verder voor moet zijn om toch net achter het hotel uit te komen). Voor de rest niets dan lof! Het is een mooi hotel met een oud en een nieuw gedeelte. De receptie en de eetzaal bevinden zich in het oude gedeelte en zijn heel mooi ingericht. De kamers zijn in een nieuwe vleugel ondergebracht.
Men is zeer vriendelijk en behulpzaam.
Het ontbijt en het avondmaal zijn dik in orde met 's morgens een uitgebreid buffet. Er is continu gratis koffie, thee, water en pannenkoekjes. De kamers zijn ook prima met (in ons geval) een zijdelings zicht op de fjord.

• Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 18 juli 2016 via mobiele applicatie

Veel ruimte bijzonder sfeervol.
Aardige mensen achter de balie.
Houten hotel wat rust uitstraalt en past bij de omgeving die prachtig is.
Je kan hier heerlijk boek lezen in de lobby of in de tuin aan het water
Wij vinden dit hotel een aanrader!!

Verbleef: juli 2016, reisde met familie