27 juli 2017 beoordeeld

Eerste kamer was de douche ronduit slecht, klein oud en vies. Andere kamer gekregen, kamer was nog steeds erg gedateerd maar wel een prima douche. Personeel is bijzonder vriendelijk en behulpzaam, buffet heeft ruime keuze. Zowel ontbijt als diner is prima verzorgd.
In 2015 ook in dit hotel geweest, toen in het moderne gedeelte. Dat heeft wel onze voorkeur.

Kamertip: Wij verblijven liever in het nieuwe moderne gedeelte dan in het klassieke.
  • Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
9 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig oud hotel. Vriendelijk personeel. De hele dag gratis koffie of nespresso. Eten was goed geen culinaire hoogstand. Wij hadden een kamer in het oude gedeelte met balkon en uitzicht op de fjord. Aanrader!

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
20 mei 2017 beoordeeld

Onze aankomst: het is niet meteen duidelijk waar je moet zijn, en nog minder waar de parking is (waar je een paar straten verder voor moet zijn om toch net achter het hotel uit te komen). Voor de rest niets dan lof! Het is een mooi hotel met een oud en een nieuw gedeelte. De receptie en de eetzaal bevinden zich in het oude gedeelte en zijn heel mooi ingericht. De kamers zijn in een nieuwe vleugel ondergebracht.
Men is zeer vriendelijk en behulpzaam.
Het ontbijt en het avondmaal zijn dik in orde met 's morgens een uitgebreid buffet. Er is continu gratis koffie, thee, water en pannenkoekjes. De kamers zijn ook prima met (in ons geval) een zijdelings zicht op de fjord.

• Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
18 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Veel ruimte bijzonder sfeervol.
Aardige mensen achter de balie.
Houten hotel wat rust uitstraalt en past bij de omgeving die prachtig is.
Je kan hier heerlijk boek lezen in de lobby of in de tuin aan het water
Wij vinden dit hotel een aanrader!!

Verbleef: juli 2016, reisde met familie
11 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

De locatie van het hotel is prima en de kamers in de nieuwe vleugel zijn goed zoals je van een Thon hotel verwacht. Het diner buffet is minder, weinig keuze (helemaal als je geen vis eet) en sommige gerechten waren koud of oud (brood). Wij hebben de tweede dag ergens anders gegeten. Fijn dat je een koelkast hebt op je kamer en de hele dag koffie en thee kunt pakken. Ik zou hier niet nog een keer verblijven, maar dan liever naar een grotere plaats als Voss waar meer te doen is en waar je meer keuze hebt in hotels en restaurants.

Verbleef: juli 2016, reisde met een partner